Friday, February 21, 2014

Estonia's trip

Kirjutan lühidalt oma Eesti reisit. Olin seal praktikal, mis osutus üllatavalt toredaks ja lühidaks. Tänu sellele sain aega veeta oma abikaasa, pere ja sõpradega. Johannesega tähistasime oma 3 ja pool aastat koosolemist. Käisime Scotland Yardis söömas. Kinos käisime Eestis olles kaks korda (vaatasime "Wall Street Hunt" ja "Robocop"). Sõbrapäeval käisime mu vanaema ja vanaisa juures kogu perega ning siis pärast seda läksime mu ema juurde sõbrapäeva tähistama. Oi sel päeval sai palju söödud! Johannes kinkis mulle sõbrapäevaks kaks pikliku lille asendavat kommikarpi :) Mina ostsin talle martsipani südame, millel oli ilus maaling peal, lisaks juurde kirjutatud "musile". Külastasime Eestis olles ka Johannese ema, isa ja venda. Samuti käisime palju väljas söömas :) Mu uus lemmik söök Eestis väljas käies on üks Vapiano salat, millele lasen lisada tiigerkrevette :) Nii hea!!!
Sain Eestis ka mõned ostud tehtud :) Ostsin uued saapad, kevadeks õhukese mantli, Kiehl'si Midnight Recovery seerumi, uue raamatu ja ilmselt veel midagi, mis hetkel meelde ei tule. 
Sain kokku ka enda ülikooli sõbrannadega ning samuti keskkooliaegse sõbrannaga. 
Soome tagasi jõudes ootas mind pakk mu parimalt sõbrannalt Elisalt. Ta saatis mulle sõbrapäeva puhul imeilusa käeketi ning šokolaadikommikarbi :) Nii armas! Meil on juba aastaid traditsioon saata üksteisele pakk sõbrapäeva, sünnipäeva ja jõulude puhul :) Kolm korda aastas on põnevust kui palju :)

//I am going to write very shortly about my trip to Estonia. I was there at internship which was very nice and suprisingly short! That gave me more time to spend with Johannes, my friends and family! Jay and I celebrated our 3,5 years together. We had a nice lunch at Scotland Yard. We also went to the movies twice while being in Estonia. On Valentine's Day we visited my grandparents with the whole family and later had a nice time at my mom's place. O'boy I ate a lot that day! Jay gave me two candy boxed for V-day. I gave him marzipane heart that had a painting on it and there was written "to my sweetheart". We also visited Jay's side of the family. And we ate out A LOT!
I did a bit of shopping in Estonia. I got new boots, coat for springtime, new book, Kiehl's Midnight Recovery serum and probably some more things that I can't remember right now. 
I also met my university friends and also visited my high school friend :) 
When we arrived back to Finland I had a package from my besty Elisa waiting for me :) She sent me a nice bracelet and a candy box for Valentine's Day. It's our tradtition to send each other gifts for Valentine's Day, birthday and Christmas. :)//
Peale Elisa kingi ootasid mind ka kaks väga ilusat sõbrapäeva kaarti :) Aitäh Jane ja Liis!!!
//Besides Elisa's gift I also got two V-day cards from my friends Jane and Liis :) Thank you, girls! //
Ja kuna kolm on kohtu seadus, siis ootas mind veel kolmas asi: ebayst tellitud mobiilitagus! :) Täna sain kätte ka ebayst tellitud mobiili kaitsekile. Paar pakki on veel tulemas (küll mitte ebayst tellitud asjadega..). Mulle meeldib pakke saada, isegi kui ma ise olen need tellinud ja nende eest maksnud :D
//And since the rule of tree, I had a third thing waiting for me as well: cellphone cover that I ordered from ebay. I also got a screen protector today. I still have few packages to recieve. I love recieving packages, even if I have ordered and payed for them! //

No comments:

Post a Comment