Friday, June 13, 2014

Past few weeks...

Viimased paar nädalalt on päris kiirelt ja tavaliselt möödunud. Kui nii võib öelda. Välja arvatud ehk Johannese sünnipäev. Ta sünnipäeva päeval olime kodus (ma olin haige), kuid tegin talle ikka tordi ning äratasin lauluga üles. Õhtuks tegin ka tema üht lemmikut sööki. Järgmisel päeval aga läks ta tööle ning ta ei teadnud, et töölt koju tulles ootab teda väike üllatus. Kutsusin ta venna koos tema pruudiga külla. Ning minu õde tuli ka. Kodus ma vaaritasin süüa ning kui Johannes tuli, siis saime kõik koos sööki ja head seltskonda nautida :)
Pärast seda aga on päevad suht tavaliselt möödunud. Ikka töö ja kodu vahet käies. Ühel nädalavahetusel käisin väliujulas ka, aga no nüüd on ilmad jälle nii vastikud. Eile ja täna on vahelduva eduga padukat sadanud. Nii palju siis suvisest juunikuust. Ei, tegelikult pole asi nii hull. Pool juunit veel ju ees :)
Ükspäev käisin töökaaslastega piknikul pärast tööd. Tähistasime Nati (praktikant Hispaaniast) lahkumist meie lasteajast. Ta tegi ülihead hispaania omletti piknikule :) Väga tore oli lihtsalt värskes õhus istuda ning nii rahvusvahelises seltskonnas juttu ajada (vahepeal läksid lausa keeled segi :D). Homme lähen tegelikult ka töökaaslastega välja. Taaskord Nati ärasaatmisele - seekord "tähistame" tema minekut tagasi Hispaaniasse. Meil on plaanis minna randa ja grillida, pikniku pidada. Samas nüüd kui ilm selline on, ei tea, kas piknikust tuleb asja.. Võib-olla läheme siis Nati juurde koju. Igal juhul on mul juba piknikule söögid valmis ostetud :) 
Eile oli mul päris emotsionaalne päev. Mu viimane tööpäev Kamppi lasteaias osutus kuidagi nii kurvaks. Nii kurb on mõelda, et järgmisel kooliaastal ei töötagi nende samade töökaaslastega.. ma kutsun neid pigem sõpradeks! Eile käisin ka Ruoholahti lasteaias, kus hakkangi tuleval kooliaastal tööle (mõlemad on Finnish-American lasteaiad, ainult erinevad majad...ja erinevad töötajad loomulikult). Tegelikult asuvad need majad üksteisest 150 m kaugusel, seega võin alati Kamppi majja külla minna. Aga see pole ikkagi sama.. Kurb meel on mul igal juhul. Oleksin saanud Kamppi jääda, kuid sel juhul edasi poole kohaga, kuna nad ei vaja töiskohaga töötajat (vähemalt hetke seisuga). Aga Ruoholahtis saan täiskohaga töötada. Vahel mõtlen, et kas ma oleks pidanud ikka Kamppi jääma, mis sest, et poole kohaga.. Ei tea. Johannes ütleb, et küll mulle uues majas ka meeldima hakkab ja et küll ma seal uute töötajate, ruumide ja lastega ruttu ära harjun. Tean, et tal on õigus, sest Kamppis alustades oli ka kõik võõras ju. 
Praegu aga mõtlen pigem suvele ning ei muretse uue tööaasta pärast :) Igal juhul olen õnnelik, et saan teha tööd, mida armastan ning FinnAm lasteaed on tõesti super!!!!
Ahjaa, ülehomme (pühapäeval) läheme Johannesega nädalaks ajaks Eestisse. Ma nii ootan meie minipuhkust :) Mul on Eestis mitu asjaaiamist (uued juhiload, arsti juurde, juuksurisse, ülikooli lõpetamine jne). Aga samas on meil ka palju aega lihtsalt puhkamiseks ja huvitavateks tegemisteks! Mul on juba paar mõtet, kuhu kindlasti tahaks minna :) Ja kohe kindlasti pean ma Eestis makroonse saama, sest mu isu on lihtsalt nii suur :D
Loodan, et mul on meeles Eestis olles ikka pilte ka teha, siis on mida blogisse postitada :)
Pean ka toidust rääkima, sest ma olen ju selline suur gurmaan (ei, tegelikult lihtsalt meeldib süüa!). Viimasel ajal olen püüdnud jälle šokolaadist hoiduda, mis on üpris hästi õnnestunud. Palju olen mureleid söönud :) Njämmm!!! Samas ma tunnen, et kui ilm on selline vihmane, siis kõht on ka koguaeg kuidagi tühi :/ Üleeile õhtul tegin rabarberi-mooniseemne muffineid, mis ma eile tööle kaasa võtsin. Kõigile väga maitses (mulle endale ka:D). Panen ehk selle retsepti millalgi blogisse ka :) Oeh, kuidas ma suvel rabarberitest kooke jms küpsetada armastan! 
Tuli meelde ka, et ma vist ei maininud, et mai lõpus oli magistritöö kaitsmine ka, mis ju oli üks suur ja oluline asi. Ma olin niiiiii õnnelik, kui see läbi sai. Suur kergendus ja pingevabadus kaasnes kohe selle läbi saamisega! :D

//Past few weeks have been pretty normal and easy going. Jay's birthday was so fun! His actual birthday was on Friday and I was sick that day :/ I still made him a cake night before and in the morning I woke him up with a song and he got to blow off candles on his cake. Rest of the day we spent inside. My dad came over for dinner time, too :) Next day Jay went to work and he had no idea that when we would come home there'd be a surprise for him! I had invited his brother with his girlfriend and my sister to our place. His brother had never visited him here in Finland. I of course cooked a lot and when Jay came home his was very surprised :) We enjoyed good food and great company!!!
Other than his birthday, rest of the days have been so ordinary. I have been to work every day and after work I have been home, doing normal things. One day after work I actually went to a picnic with my workmates. We were celebrating that our intern Nati was leaving our kindergarten. We are going to have a barbeque tomorrow at beach to celebrate her going back to Madrid as well. It's fun to chat, listen to good music and eat good food :) I only hope the weather won't let us down tomorrow! It's raining so heavily right now :/
It was pretty emotional day yesterday. It was my last week in Kamppi kindergarten. Next year I will be in Ruoholahti. They are both FinnAm kindergarten, but just different buildings (different rooms and workers too). They are about 150 m from each other, so it's not that I am going to move work locationso much..it's just that these teachers in Kamppi are absolutely cool and nice and sweet and overall I just love working there! Not to mention all the kids!!!! But they don't need a full time worker there next schoolyear, but in Ruoholahti I can work full time. To be honest, right now I am thinking is that a good decision that I wanted a full time job?! I will just miss my Kamppi family so much! So, yesterday was emotional. But Jay told me that when I started in Kamppi everything was so unfamiliar to me. Exactly like in Ruoholahti right now. But he's sure (and I'm as well) that eventually I'll feel so comfortable in my new workplace as well :) Time will show ;) But since how I am officially in holidays till 30th July, then I want just to enjoy my summer holiday and not to think of next schoolyear's work :P
Jay and I are going to Estonia for a week on Sunday. I can't wait for that little mini vacation. I have some plans for us already :) I am sure we can rest a lot and will have lots of fun :) I definitely want to go to our favorite restorants and I sooo want to eat macroons :D //

Little picnic with my workmates:)
Background of our kindergarten's spring show. We did Peter Pan play :)
 Birthday cake for Jay :)
 Time to celebrate :)
 Some decorations too!
 Banoffee cake! Delicious! Recipe you can find here!







No comments:

Post a Comment