Sunday, May 5, 2013

niimoodi need päevad veerevad..

Istun köögis Johannese läpaka taga, söön oma lemmikut lõunat - küpsised, Brie juust ja viinamarjad. Joogiks mustikamuffini tee. Hetk tagas rääkisin Johannesega telefonis. Ta oli töö juures. Nii imelik on ainult tema häält kuulda ja mitte näha. Tal pole uues korteris veel Internetti ja ta jättis oma läptopi üldse koju. Seega skype'is ma rääkida ei saa, ainult telefoni teel. See on nii harjumatu! Igatsen teda väga! Aga teadmine, et kohe on see eemal olek läbi, teeb tuju paremaks :):)
Maitsev kõhutäis :)
Eile käisid vanemad mul külas. Pärast seda läksin Shnelli tiigi äärde pingile istuma ja soome keele eksamiks õppima. Umbes tunnikese lahendasin seal ülesandeid. Pärast seda jalutasin läbi Vanalinna kesklinna. Ostsin koju natuke süüa ja siis tagasi koju. Kokku olin väljas umbes 3 tundi. See on hea, sest pärast haigust oli mul ikka iga päev nii nõrk ja imelik olla. Ilmselt oli oma osa selles ka tolmuallergial.. Õues lendleb praegu igasugust sodi eriti palju. Aga ma kasutan nüüd jälle oma allergia ninapreid ja see tundub aitavat.
Kevadine Tallinn!
 Kodu juures.. jalutasin Shnelli tiigi poole :)
 Shnelli tiigi ääres on alati nii ilus!
 Suund Vanalinna poole..
Eilne pikk väljas olek mõjus ka värskendavalt. Õues oli ju imeilus ja soe ilm! Kodus ma eile õhtul tegin süüa ja vaatasin televiisorit. Enne magama minekut isegi lugesin natuke Fifty Shades Darker'it.
Täna hommikul tegin munavõid. Mul juba mitu päeva selle isu. Niisiis nüüd on see valmis ja sellest peaks jätkuma mitmes-mitmeks päevaks :)
Hommikusöök - võileib munavõiga ja kama (keefiriga).
Hommikusöögi ajal lugesin netist ka uudiseid. Pärast seda aga suutsin end õppimise lainele viia. Harjutasin veel soome keele eksamiks. Proovieksam on nimelt juba 8.mai (üleülehomme!). Kui proovieksam läheb hästi, siis õpetaja arvestabki seda kui päris eksamit. Oh, kui väga ma soovin, et saaksin esimese korraga edukalt sooritatud. Siis oleks üks eksam ja üks pinge vähem! 9.mai on mul elementaarmatemaatika viimane kontrolltöö. Selleks plaanin ka täna natuke õppida - õigemini lihtsalt vaatan asjad üle ja tuletan meelde...reaalselt pähe õppida pole seal vist midagi. Igatahes, õhtul hiljem tahaksin lihtsalt puhata: vaadata telekast mõttetuid saateid, võib-olla vaadata mõnda head sarja netist, süüa suur tükk šokolaadikooki (usun, et olen seda väärt!) ja raamatut lugeda. Mulle meeldib see, kui ma teen päeval ära kõik, mis plaanis, ja õhtul saan puhata ja lõõgastuda :) Ootan juba järgmist pühapäeva, sest siis tuleb Johannes koju! Kusjuures ma hakkan täna õhtul võib-olla juba natuke asju kokku pakkima..peaksin oma kooliasjad ülevaatama kriitilise pilguga: mis vaja - jääb, mis mitte - lendab prügikasti!

No comments:

Post a Comment