Tuesday, April 30, 2013

Paha haigus!!!

Ma ei ole üldse tihti haige, aga no eile jäin ikka tõsiselt haigeks. See tähendab siis nii palavikku, peavalu, ülespaisunud lümfisõlmi (väga valus on neelata!), jubedat väsimust, kõikide kontide ja lihaste valu ning muidugi külma ja kuuma vahelduvaid hooge. Jube! Kõik algas vist juba laupäeval. Kui käsime ehituspoes, siis mul hakkas halb. Kodus magasin paar tundi ja pärast oli kõik hästi. Pühapäeval oli ka kõik korras. Aga esmaspäeval tundsin suurt väsimust ja süda oli paha (sõin isetehtud küüslauguleibu). Magasin paar tundi, kuid siis pidin soome keelde minema. Mõtlesin, et väljas hakkab parem. Aga soome keele tunnis hakkas nii vastik. Keha oli üleni kuum ja mu pea lõhkus jubedalt. Nii nõrk oli olla. Johannes tuli mulle ülikooli vastu, et koos välja sööma minna, aga mina oma nõrgas olekus ei jaksanud midagi teha. Sõitsime kohe koju. Kodus läksin voodisse ja olin seal kogu ülejäänud õhtu ja öö. Johannes muidugi hoolitses minu eest nii hästi! Ma olen vist juba sidrunijookidest sõltuvusest, sest olen paari päevaga juba nii palju sidrunimaitselist Coldrexi ja Teraflu'd joonud. Täitsa head on! :P Ta käis eile minu soovil ka poes jäätist ja kooki ostmas...haigena ju tekivad igasugused isud. Nii ma siis õhtul voodis sõingi imehead šokolaadi-karamelli kooki :)
Ma jäin umbes 22 ajal magama, kuid ärkasin kl 1 öösel üles ja siis enam ei jäänud magama. Nii paha oli, igat pidi oli paha. Lõpuks Johannes ärkas ka kl 2 ajal ja tegi mulle veel Coldrexi. Ja siis kraadisin end ka - 39 C. Ugh! Pärast Coldrexi hakkasin muidugi väga higistama. Jäingi magama ning kui ärkasin, siis ma olin täiesti läbimärg!!! Ma pole iial niimoodi haigena higistanud. Hommikul oligi juba parem. Mõtlesin ülikooli minna, aga kuna ma olin ikka nii nõrk ja rahutust ööst väsinud, siis jäin koju. Õigesti tegin, sest paar tundi hiljem kraadisin ja mul oli 38,2 palavik. Nii palju siis sellest, et sain üleöö terveks. Oh, Johannes tegi mulle veel Coldrexi ja siis ma jälle higistasin. Siis hakkas tõesti juba parem. Nõrk oli ikka olla. Ise ta käis vahepeal ehituspoes pahtlit ostmas. Kodus sõin Lioni jäätist, mis oli nii hea (ma polnud seda varem saanud) ja veetsin terve päeva voodis..juues kuumi sidrunijooke iga 4 tunni tagant. Soome keelede ma täna õhtul ei läinud, kuna lihtsalt jaksu polnud. Ma oleksin pidanud sel juhul juba mitu tundi enne minekut duši alla käima, aga haige ja nõrgana on seda raske teha. 
Johannes pidi täna kahjuks tagasi Soome minema. Aga me mõlemad mõtleme selle peale, et kohe-kohe saab kogu see trall ja edasi-tagasi Eesti ja Soome vahet käimine läbi. Saame lõpuks ometi koguaeg koos olla! Me mõlemad vajame seda tohutult! Johannes hakkab korteris vaikselt remonti tegema. Mina broneerin homme kolimisauto piletid Tallinnast Helsinkisse ja tagasi ära. Me kolime 16.mail :) Ma nii ootan juba! Johannes tuleb koju 12.mai. Ja siis on meil mõned päevad aega, et kõik asjad kokku pakkida ja mööbel lahti võtta. Samuti peame ära ostma laelambid ja seinavärvid. 
Ma ise lähen Soome, siis kui kolime 16.mai, aga tagasi tulen juba 17.mai õhtul, sest 18.mai on Maijooks. Ning siis on mul veel paar päeva eksamiteks õppida. 21.mai ja 22.mai on eksamid ja siis tahan kohe 22.mail Hyvinkääle minna, oma koju :):)
Johannese sünnipäev on 30.mai ja ma juba ostsin talle ühe kingi ära. Andsin kätte ka. Ta ise valis endale Sportlandist uued jalatsid. Väga lahedad. täpselt tema stiili :) Teine kink on ka kohe saabumas. Loodan, et saan homme kätte. Selleks on üks raamat, mida ta juba ammu ootab! :)
Nonii, nüüd sa küll pikalt oma haiguse kulgu kirjeldatud. Ma nüüd joon oma Teraflu lõpuni ja lähen magama. Homme on õnneks vappu ehk siis eesti keeles volbripäev (1.mai). Vaba päev! Plaanis on koristada, pesu pesta, duši all käia, võib-olla ka poes (kui tekib millegi isu) ja natuke ka ülikooli asju teha. 
Uskumatu, et homme algabki mai!!!! Jeee! See teeb rõõmsaks. Loodan, et homme on päikeseline ilm! Vajan energiat ja motivatsiooni, et need 2-3 rasket ülikoolinädalat üle elada! :)

Large

No comments:

Post a Comment