Tuesday, April 23, 2013

vajalik magusalaeng

Rääkisin eile õega ja sain teada, et vanaisa on haiglas. Ta võitleb juba pikalt vähiga. Ja nagu nende võitlustega ikka: kord on kõik hästi, siis jälle mitte. Oh, kuidas see mind kurvaks teeb! Helistasin täna vanaemale ju uurisin täpsemalt. Vanaema ei saa täna vanaisa vaatama minna, aga ma lähen ise. Helistasingi natuke aega tagasi vanaisale ja ütlesin, et tulen teda vaatama. Külastusaeg on 16.00-19.00, mis on päris nõme, sest mul hakkab soome keel kl 18.00. Aga tunnikese saan vanaisale seltsiks olla küll! 
Johannes helistas ka täna. Ütles, et sai juba täna korterivõtmed kätte, kuigi ametlikult pidi homme saama. Aga no see ju veel parem, et juba käes :) Ta oligi korteris, kui mulle helistas. Meil on seal päris palju vaja teha. Kui Johannes koju tuleb, siis lähemegi ostame ära seinavärvid, lambid, kardinad ja muu vajaliku. Ma loodan, et saame seal kiiresti kõik korda ja sisse seatud. Siis saame oma uues hubases kodus mõnusalt olla!
Sain eile Elisalt sünnipäeva kingi. See tuli Mehhikost üpris kaua, aga jõudis lõpuks kohale! Täna koolist tulles sõingi ära Hershey's valgešokolaadi, mis ta mulle saatis. Tundsin lihtsalt, et vajan energiat. Seda saab ju šokolaadist nii kiiresti! :) 
Ilm on kuidagi kahtlaseks keeranud. Kui hommikul paisitis päike, siis nüüd vaatavad taevast vastu tumedad pilved. Kardan, et jään täna vihma kätte :/
Varsti peangi hakkama haiglasse minema, et vanaisa külastada ja pärast seda otse soome keelde. 

No comments:

Post a Comment