Wednesday, April 3, 2013

magus uni

Eile pidasin eda sõbrannadega sünnipäeva. Meil oli lihtne tüdrukute õhtu: rääkisime juttu ja sõime :) Plaanis oli ka filmi vaadata, aga sinnani me ei jõudnud. Näeme küll nädalas mitu korda ülikoolis, aga kui kokku saame on ikka nii palju rääkida. Kõigest ja kõigist. Terve õhtu mängis meil spin fm ka taustaks. Sealt tuli mitu korda Pinki laul "Just Give Me a Reason". Öösel magama minnes see kummitas mind. Ma võiks seda vist lõputlt kuulata. Täna kui soome keelest tulin ja magistritööga natuke tegelema hakkasin, siis taustaks kuulasingi seda lugu mitu-mitu korda :) 
Imelik on mõelda, et juba ülehomme on mu sünnipäev. Pole eriti sellist tunnet. Tahaks, et Johannes kodus oleks! 
Ilmad on nii ilusaks läinud. Ma ei taha muidugi ära sõnuda. Kevadisi ilmi ei tea ju iial ette. Ühel hetkel paistab päike, teisel hetkel sajab juba vihma. Aga eile ja täna on tõesti nii ilus ja päikeseline olnud, +10 C kraadi! Jopega hakkab juba palav. Täna vaatasingi, et paljud kannavad tänavakingi ja tenniseid. Mina ikka oma paksude talvesaabastega. Pean vist oma saapad ka nurka panema järgmist talve ootama.
Ma tean, et praegu (kell 23.50) on viimane aeg, mil sõõrikutest rääkida, aga no kas need pole imehead! Tegelikult sõin ma eile enda sünnipäeva tähistades küpsisetorti ja täna ka. Ja seda on ikka veel nii palju alles, et söön seda ilmselt mitu päeva veel. Seega ei mahuks mu kõhtu ühtegi sõõrikut, aga mulle nii meeldib mõelda, et tahaks ka niimoodi kuskilt pagaripoest osta erinevaid sorte...ja siis need karbiga koju tassida ja tee kõrvale süüa. Tundub imeline :) Ei tea, kas Tallinnas üldse on kohti, kus väga erinevaid sõõrikuid osta saab? Soomes tean küll, et enamikes toidupoodides on ikka värskete saiakeste juures erinevate sõõrikute valik! Njämm! 
Nüüd on hea magama minna. Näen unes sõõrikuid :) Tuleb magus uni :)
Tumblr_mi5tcnrccg1rxrczmo1_500_large


No comments:

Post a Comment