Sunday, April 21, 2013

nädal möödas

Ma pole juba nädal aeg oma blogisse midagi kirjutanud. Ise ka ei tea miks. Midagi väga erilist pole vahepeal juhtunud. Ma olen ilusti ülikoolis käinud. Praegu tundub selle semestri lõpp väga veniv! Ma olen nii väsinud ja vajan puhkust! Pea on igasugu asju täis...ja lõpp on nii lähedal, aga samas mitte piisavalt lähedal. 
Aga õnneks on ilm nii ilusaks pööranud. Möödunud nädala tüüpilised päevad algasid päikesega, aga lõppesid vihmaga. Õnneks see vihm sulatas kogu lume. Nüüd on kuiv, päikeseline, soe ning saab vabalt tagi ja tenniseid kanda! Mõnus!
Olen vahepeal jooksmas ka käinud. Eile ja täna hommikul käisin kohe pärast üles ärkamist. Täna juba tundsin, kuidas võhma on eilsest rohkem. Eks keha harjub jälle jooksmisega! Tore :)
Eile käis mul sõbranna - Laura- külas! Nii tore oli teda üle pika aja näha ja lihtsalt jutustada, viinamarju ja hallitusjuust süüa ning mooni-martsipani rulle nautida!
Täna jalutasin Kristiine keskussesse, ostsin koju süüa. Pärast seda rääksin Johannesega skype'is ja ülejäänud päeva olen raamatut lugenud. Kell on juba 18.30. Olen tegelikult nii väsinud. Ma ei teagi, kas olen lihtsalt unine või väsinud koolist ja kogu sellest pingest... Mind motiveerib ja hoiab jalul hetkel teadmine, et kolme nädalapärast on mul loengu läbi. Jäänud on siis vaid kolm eksamit. Ja mis mind kõige enam rõõmustab, on see, et Johannes tuleb reedel koju! Oi, kuidas ma teda igatsen!!!! Talle helistati ükspäev ühest kodukindlustus firmast. Homme helistavad uuesti. Loodan, et ta saab kindlustuse asjad aetud! Kolmapäeval saame korterivõtmed kätte! Oeh, vaja veel ainult sisse kolida! Johannes kolib Soomes enda asjad juba neljapäeval ümber uude korterisse. Tahaks Eestist ka kolimisega ühele poole saada. 
Johannes võtab juunikuus ka nädala puhukse. Selle veedame ilmselt Eestis. Mu õel on ju 12.klassi lõpetamine. 
Vaheag, puhkus, suvi, vabadus - ma ei jõua seda kõike ära oodata!!!!!!!

I haven't took much photos lately. But I can show my days in food-photos ;)
Pannkoogid maasikatoormoosiga! Hea lõunasöök!
Mu lemmiksnäkk - puuviljasalat!
 Puder marjadega hommikusöögiks!
 Ma tegin eile mooni-martsipani rulle! :)
 Krõbinad piima ja banaanitükkidega! Tänane hommikusöök!

No comments:

Post a Comment