Friday, April 5, 2013

23rd birthday!

Täna on mu 23.sünnipäev. Mu kallid sõbrannad ülikoolis õnnitlesid mind imeliste tulpide ja mu lemmiku Maiuspala kommikarbiga! Nad on lihtsalt nii armsad! Mul pole sõnu! 
Olin ülikoolis vaid ühe loengu. Koju jõudes ootas mind ees üllatus - Johannes! Ta tuli koju, et mulle sünnipäeva puhul õnne soovida ja see päev eriliseks muuta! Mind ootas peale tema veel hiigelsuur kimp tulpe (mul pole iial korraga nii palju tulpe olnud!), mu lemmikud Dumle muffinid ja kuldkõrvarõngad safiiriga. Need sobivad ideaalselt minu kihlasõrmuse ja sarnase kuldketiga! Olin natuke jõudnud kodus olla, kui Johannes sai kõne Soomest. Maakler helistas ja tundub, et korteri otsing hakkab tõesti ilmet võtma! Jaana sooviski mulle sünnipäeva puhul edu korteri otsinguks! Johannes läheb seda esmaspäeval vaatama! Olen nii elevil! Aga ei taha ka üleliia rõõmustada ja kõike ära sõnuda. Eks paistab, mis saab ja kuidas kõik kujuneb!Läheme varsti Vanalinna mingisse restorani sööma ja siis tahame  minna kinno The Hosti vaatama! Musi tõesti teeb mu sünnipäeva nii eriliseks! :)

3 comments:

  1. Mul siiski on vist mingid võimed. :D

    ReplyDelete
  2. Palju, palju Õnne tagantjärgi:) Loodetvasti saate korteri asjad korda:)

    ReplyDelete
  3. Suur aitäh :)
    Loodan seda ise ka:)

    ReplyDelete