Sunday, April 28, 2013

kvaliteet nädalavahetus!

Kui reedel Johannes koju tuli, siis teadsin, et nüüd saan puhata. Nimelt, kui tema kodust ära on, siis ma tegeled agaralt ülikooli asjadega. Kui ta koju tuleb, siis selleks ajaks olen kõik niimoodi ära teinud, et saan temaga koos kvaliteetaega veeta! 
Reedel enne Johannese tulekut küpsetasin talle viineripirukaid :) Koju tulles sai ta neid süüa. Ma ise olin sel ajal veel ülikoolis. Päras tuli ta kesklinna ja käisime koos toidupoes. Hiljem olime lihtsalt kodus, tellisime süüa ja niisama vaatasime koos televiisorit ja rääkisime juttu. See oli nii mõnus! Laupäeval seiklesime mööda ehituspoode. Kokkuvõttes aga ei ostnudki midagi. Me ei olnud päris hästi kõike läbi arutanud ega lõpp-otsusele jõudnud, mida ja kuidas korteris teha, seega lihtsalt vaatasime ehituspoes ringi ja saime ideid. Järgmine kord peame aga kindlasti värvid jms ära ostma. Mul hakkas poodides ringi käimisest pea jubedalt valutama. Koju jõudes heitsin paariks tunniks magama. Pärast seda saime Solarises mu sõbranna Laura ja tema elukaaslase Raunoga kokku. Läksime kõik koos "Raudmees 3" (Ironman 3) vaatama. Mulle täitsa meeldis! :) Kuna film lõppes 21.00 ja õhtu oli veel noor (ja mehed näljased), siis läksime Mack barbeque'sse õhtust sööma. Ma kodus sõin enne kinno minekut, seega ma suurt praadi ei tahtnud. Sõin Ceasari salatit kanaga ning kõrvale jõin imehead Macki jääteed. Magustoiduks tellisin Ameerika šokolaadi browne'i, mis tõesti on parim, mida ma iial saanud olen! Nii rich ja šokolaadine! Soovitan väga! Pärast rikkalikku õhtusööki läksime piljardit mängima. Ma olen vaid mõned korrad enne seda piljaridt mänginud ning needki korrad olid väga ammu. Seda toredam oli eile oma oskusi õlitada ja mängu meelde tuletada. Väga lõbus oli! Tänan siinkohal Laurat ja Raunot toreda kutse eest :)
Jõudsime Johannesega koju öösel kl 1. Jäime suhteliselt kiiresti magama.
Täna me veetsime enamiku osa päevast kodus. Korra käisime jalutamas ka. Väljas oli nii ilus ja päikeseline ilm. Tore oli koos jalutada ja lihtsalt juttu rääkida. Johannes viis ming jalutades kohtadesse, kus ma varem polegi Tallinnas käinud. Sinna juurde rääkis ta lugusid oma lapsepõlvest :) Tõesti oli tore! Käisime ka Rimis ja ostsime koju süüa. Koju jõudes tegingi õhtusöögi valmis ja nüüd kohe hakkan puuvilja salatit magustoiduks sööma. 
Viineripirukad Johannesele :)
Ja minule õunamoosi pirukad :)
Banaani-pirni salat!
Piljad on tore! Tahan seda veel harjutada!

No comments:

Post a Comment