Monday, April 1, 2013

aprill, mu lemmik!

Ärkasin täna ja mul tuli meelde, et on 1.aprill. Kahjuks polnud päikest väljas tervitamas, aga siiski teadmine, et aprill on käes, teeb rõõmsaks. Aprill on mu lemmikkuu vist. Mitte sellepärast, et mul on siis sünnipäev, vaid eelkõige sellepärast, et minule seondub aprill esimeste tõeliselt päikesepaisteliste ilmadega ja üleüldse sellise ootusäreva kuuna. Aprillis on veel tõsine koolitöö, aga maikuus tuleb otsad kokku tõmmata. Tegelikult kui nüüd järele mõelda, siis meeldib mulle mai ikka rohkem. Ja loomulikult suvekuud. Aga aprillil on ka omad võlud :)
Kuigi mu sünnipäev on alles reedel, tähistan seda enda sõbrannadega juba homme. See päev sobib meile lihtsalt kõige paremini. Olen juba natuke ettevalmistusi teinud, et homme liiga kiireks ei lähe. Meil on ju homme ülikool ka. 
Olen Johannesega iga päev ikka natuke telefonis ja skype'is rääkinud. Igatsus on nii suur! Homme ta püüab saada ühendust maakleriga, kes neid korteri asju ajab. Loodan, et õnnestub!
Aeg on nii kaugel, et tuleb end korda sättida ja ülikooli soome keelde minna :)

Tumblr_mkkqy15py01ryt169o1_500_large

No comments:

Post a Comment