Tuesday, April 9, 2013

kirevad päevad

Kui ma mõni päev tagasi kirjutasin, et Johannes läheb esmaspäeval Hyvinkääl üht korterit vaatama, siis täna saan kirjutada, et saimegi selle :) Johannes läheb homme paberitele alla kirjutama! Jeeee!!!! Ei oleks uskunud, et asjad lõpuks nii kiirelt liikuma hakkavad! Nüüd on veel mõned asjaajamised ees - vaja pangas käia, elektrifirmaga leping teha, kodukindlustus. Johannes pidi homme Eestisse tulema, aga kuna nüüd läheb hoopis pabereid allkirjastama ja panka, siis ei teagi, kas jõuab homme. Ma ikka nii loodan! Igatsen teda! Aga samas tean, et asjad on vaja korda saada. Ja varsti saame koguaeg koos olla! Ma tõsiselt ei suuda ära oodata, mil ülikool läbi saab. Kas või selleks aastaks. Tahan suve ja päikest ja vabadust!!! Pean šokeeriva uudise teatama - üleeile hakkas taas lund sadama. Hea uudis on see, et täna paistis terve päev päike, mis sulatas enamiku maha sadanud lumest ära. Tuleb loota, et see lumesadu jäi selleks kevadeks viimaseks!
Ma lugesin täna enne soome keelde minekut oma uut raamatut, ikka seda Fifthy Shades of Grey. See on ikka päris intrigeeriv. Ma pole seda küll palju lugenud, kuis jõudsin just kohta, kus asjad hakkavad juhtuma päris ebatavalisel moel. Raamatut ostes valmistasin end juba ette, sest igal pool meedias on ju sellest palju juttu olnud. Johannes arvas, et mulle see raamat ei meeldi... eks näib. Siiani on küll väga huvitav ja kaasakiskuv tegevustik. Hakkangi kohe edasi lugema. Kell on 20.30. Tahaks midagi head raamatu kõrvale...jäätist tahaks. Seda ei juhtu just tihti, kui mul tuleb jäätise isu. Aga õnneks on mul sügavkülmas ikka päris mitut sorti jäätiseid, nii et lähen valin sealt midagi head :) Vahel võib ju nii õhtul hilja ka magusat süüa :)

549092_365754243545403_389446645_n_large

No comments:

Post a Comment