Thursday, April 11, 2013

selle kevade esimene

Eile käiski Johannes korterilepingule alla kirjutamas ja tuli pärast seda Eestisse. Käisime Lidos söömas ja siis olime ülejäänud õhtu niisama kodus. Sõin Lidos selle kevade esimese šašlõki - täpsemalt kana šašlõki. Nii hea oli!!!!! Tahan veel! :) Kevade ja eelkõige suve juures on grillimine üks ülimõnus asi :D 
Täna käisin ülikoolis mitmekultuurilise ühiskonna konverentsil. Mõni ettekanne oli väga põnev. Eriti ühe Amazonasest pärit õppejõu ja ühe Soomest pärit õppejõu omad. Aga mõni esitlus oli nii igav, et ma otsisin sel ajal Internetist koogiretsepte. Mul on nimelt mingi hea koogi isu, aga ei ole suutnud välja nuputada, mis kooki teha. Kui välja mõtlen ja ära teen, siis postitan siia mõne pildi ka :) Süüa saab ju ka silmadega!
Käisin täna esimest korda sel kevadel jooksmas. Väljas tundus nii ilus ilm ja mõtlesin, et kuna ma konverentsi lõpust varem ära tulin, siis teen midagi aktiivset ja kasulikku - läksin jooksma. Aga oh õudust - ma pole nii ammu jooksnud ja võhm sai nii ruttu otsa! Pean nüüd tihedamini jooksmas hakkama käima, sest varsti on Maijooks!!!
Ja lõpetuseks - ma jumaldan koeri! Mida päev edasi, seda rohkem ma igatsen endale üht karvapalli, kes minuga koos iga pisiasja üle rõõmustaks ja mind ajadusel lohutaks! Kohilas on mul Bonnie, aga Soome kolides näen ma ju teda veel harvemini. Tahaks Soome ka üht mõmmikut :)

Like_animal_cat_dog_dogs_pet-fa3b8adb7813f895f86dd182741274ea_h_large

No comments:

Post a Comment