Sunday, April 7, 2013

sünnipäeva nädalavahetus

Kuigi sünnipäev on meil kõigil kord aastas, siis tavaliselt kestab see ikka rohkem kui ühe päeva. Nagu ma juba kirjutasin, siis Johannes tuli reedel koju. Käisime The Host'i vaatamas, mis oli väga hea. Samas raamat on kindlalt palju parem! Sellest raamatust on lihtsalt väga raske sisukat ja visuaalselt ilusat filmi teha. Tegevus ju on põhimõtteliselt koguaeg koopas. Aga huvitav oli jälgida, mis sündmused nad filmi sisse panid ja mille välja jätsid.
Igatahes, pärast kino sõime Vanalinnas ühes peenes restoranis. Toit oli väga hea. Pidigi olema, arvestades hinda! Pärast korralikku kõhutäit jalutasime Kristiine keskusesse. Väljas oli nii ilus ilm ning kuna kõht oli täis, siis üldse ei tahtnud bussiga minna. Jalutada oli nii hea! Kristiine keskusest ostsime lillevaasi, kuna Johannes kinkis mulle nii suure kimbu tulpe, et mul ei jätkunud lillede jaoks vaase. Käisime ka Apollo raamatupoes ja ma kulutasin ära selle kinkekaardi, mille mu sõbrannad mulle kinkisid. Oi, kui õnnelik ma olen! Valisin selle summa ulatuses Fifthy Shades'i triloogia kõik kolm inglisekeelset raamatut, ühe lauamängu ja kihvti märkmiku, millest saab ilmselt mu ülejärgmine journal (järgmine on mul nimelt juba olemas). Kodus me Johannesega juba mängisimegi seda uut lauamängu. Tore oli :)
Lupäeval pidin ülikooli minema. Johannes läks tagasi Soome. Pärast loengut läksin kohe rongiga Kohilasse. Me tähistasime seal minu ja mu õe sünnipäeva. Külla olid kutsutud vanavanemad, meie vanem õde oma perega ja veel mõned lähedasemad sugulased. Mingit väga suurt pidu me korraldama ei hakanud. Aga tore ja lõbus oli sellegi poolest. Sõime head ja paremat ning veetsime mõnusalt aega! Mul oli nii hea meel Bonnie't näha. Ta magas öösel minu kaisus ka! Oi, kuidas ma jumaldan oma koera!!!!! Kassidega tegelesin eile ka! Muudkui paitasin ja hellitasin neid. 
Hommikul tulin juba 10.30 rongiga tagasi linna, kuna tahtsin kodus magistritöö metoodika peatüki lõpetada ja õppejõule ära saata. Pärast seda sain vanaemaga kokku. Istusime kohvikus, sõime pirukat ja rääkisime juttu. Ta ei käinud Kohilas mu sünnipäeval ning tõi mulle täna lilled ja kommikarbi. Poleks vaja olnud. Ta juba niigi kinkis mulle fotoalbumi. Aga tore oli küll korraks kodust välja saada. Tunnikese istusime ja rääkisime juttu, siis tulin tagasi koju. Kodus ma olengi täna põhimõtteliselt terve päev kooli asju teinud. Koguaeg on nii palju teha. Aga usun, et sain päri paju tehtud ka!:)
Sõin just puuviljasalatit ning plaanin nüüd minna voodisse raamatut lugema. Õhtul hiljem on telekas Proposal. Olen seda filmi küll näinud, aga see on nii naljakas ja armas, et vaatan seda hea meelega veel :)
Loodan, et homme on väga positiivne ja edukas päev!!!
Siin on vaid väike osa neist tulpidest, mis Johannes mulle kinkis. 
 Tulbid on mu lemmikud!!!
Kingid, mis ostsin Apollo kinkekaardi eest!
Enda õega. Anni-Brit sai 19 ja mina 23. 
 Perekond koos :) Bonnie sai ka pildile :D
Minu hilisõhtune lemmiksnäkk :D

No comments:

Post a Comment