Tuesday, October 29, 2013

good sleep & bath dreams

Üle pika aja sain sel ööl hästi magada..no kohe väga hästi. Läksin 22.30 voodisse ja jäin kohe magama. Kui Johannes pool 1 magama tuli, siis korra ärkasin, aga jäin jälle kohe magama. Ja põõnasin hommikuni! Nii mõnus! Ma arvan, et see on tänu sellele Bedtime teele, mida ma enne magama minekut joonud olen. Iga päevaga on magama jäämine paremaks muutunud :) Lähen homme Eestisse, kuid juba pakkisin endaga kaasa 7 teepakikest seda sama Bedtime teed. Ilma selleta enam vist ei saa!
//I slept last night so well. I have been having sleeping problems for few weeks already. It's really annoying! I am so tired, but I just won't fall asleep. So, I bought Bedtime tea, and it has been helping me a lot. Like I said last night I slept so well - like a baby! //

Viimasel ajal naudin ma väga vannis käimist. Tahan endale väga saada Lush'i vannipomme ja vannivahtu jms. Nii äge on vannis käia, kui eksootilised või värsked lõhnad ning mõnus vaht koos minuga on :) Loodan, et nüüd Eestisse minnes õnnestub mul mõni ost teha. Lushi tooted on küllalt kallid, aga kvaliteetsed ja looduslikest ainetest valmistatud. Ilmselt ostan jõulude eel sealt ka mõned vannipommid jõulukingitusteks.
Jõuludest rääkides. Juba mul on mõned kingiideed olemas ja mõned ostudki tehtud. Tegelikult püüan ma võimalikult palju isetehtud kinke kinkida. 
//I totally love taking baths! Especially now that it's autumn. I so want to buy myself some Lush products that will make bath time even more fun and relaxing! I think if I go to Estonia tomorrow I will go to Lush shop and buy myself something! I also want to buy some Lush bathbombs as Christmas gifts. Talking about Christmas gifts. I already have some ideas and I have already bought some gifts. But the most I like to give gifts that I have made myself.//
Lush Store

Aga nüüd väike trenn, vann, värske vitamiini jook ning midagi maitsvat näksimiseks :) Kena teisipäeva õhtut!
//It's time to workout now, take a bath, drink a fresh greenjuice and have something yummie for snack :) Have a nice Tuesday evening! //

Berlin Fashion Blog: ..... sanzibell .... Mode, Photographie, Lifestyle, Streetstyle

No comments:

Post a Comment