Saturday, October 19, 2013

My own Grinch (early Christmas talk)

Nii mõnus on hommikul ärgata, kui mees ütleb, et lund on juurde sadanud. Oh seda õnne ja rõõmu! Lumi tekitab mulle elevust! Eile käisin poodides ning päris mitmes poes olid juba jõuluasjad müügil (eriti Prismas..isegi kunstkuused ja igasugused jõulutulukesed müügil). Tekitab küll juba jõuluootust! Tean, et alles on oktoober ja jõuludeni on veel natuke aega, kuid õigepea algab november ja siis läheb poodides see jõulutuhin lahti!
Just eile arutasin enda mehega jõulude teemal. Mina nimelt olen suur jõulude fänn, tema üldse mitte :/ Mina tahan jõulukuuske, tema mitte. Mina tahan perele kinke teha, tema mitte. Nii raske on igal aastal sel teemal vaielda ja võidelda...kumb peale jääb. Ütlesin talle eile, et ta on tõeline Grinch!!! Ja nii ongi!
Ma olen muidugi tüüpiline jäär ja naljalt alla ei anna. Muidugi tahaksin päris kuuske, aga viimastel aastatel olen kuidagi halvasti tundnud, kui toon kuuse tuppa ja see nii ruttu ära sureb. Kahju sellest kuusest. Arvan, et sel aastal ostan kunstkuuse, mis meid mitu aastat teenida saab. Nägingi Primas juba sellist pisemat kuusekest, mis meile ideaalne oleks. Nüüd vaja vaid Johannes nõusse saada (või lihtsalt ise poes käia, kuusk osta ja see kodus üles panna ja ära ehtida - siis kui Johannes tööl on).
Kinkidega on nii, et viimastel aastatel oleme minu perekonnas teinud loosipakid. Mõtlesime ka sel aastal nii teha, kuid mehed hakkasid streikima. Aga minu meelest on see parim idee, sest siis ei pea kõik kõigile midagi kinkima ja mõttetult raha raiskama. Sest kui aus olla, siis see ongi juba nagu mingi kohustus. Sa tead, et sulle tehakse ja siis "pead" vastu tegema...et endal parem tunne oleks.Vanavanematel on ju ka vähem raha ja rohkem lapsi ja lapselapsi, kellele "peab" kinke tegema (isegi kui me ei taha). Aga kui on loosipakid, siis on see kõigi suhtes võrdsem.
Oh, jõulud, jõulud, Alles on oktoober, aga ma juba paanitsen ette kogu selle jõuluteema pärast.
Kui detsember kohal ja ma tunnen, et on õige aeg kuusk majja tuua, siis annan teada, kas ja kuidas see mul õnnestus :) Tegelikult jõulude juures meeldibki mulle kõige rohkem selle ootamine ja sellega kaasnevad tegevused. Mulle meeldib jõulumeeleolu!!! :)
(1) Tumblr
Mis mind jõuludele mõtlema pani? Ilmselt lumi ja see, et toas on juba päris jahe. Mul on soojad sokid ja sussid jalas ning seljas on soe dressikas (vahepeal oli isegi kapuuts peas). Õues enam mütsita ei saagi vist käia. Eile poes käes pidid mu kõrvad ära külmuma :S Jube külm oli!

//Long story short: Jay is my own Grinch! He doesn't like Christmas at all! But I love Chirstmas time! I want to have a Chirstmas tree and I like to bake ginger cookies, burn candles and decorate our home with Chirstmas lights. But he doesn't like any of it! He doesn't even like to give gifts to anyone (except me). So, ugh, every year we talk about it and I always have to get my way through him to get what I want. It's very exhausting job I must say! But I won't give up!
What made me think of Christmas so soon is that fact that it is snowy outside and it is getting colder at home. I must wear socks, slippers and warm hoodie. But it is all right. I like it! And of course I am drinking a lot of tea! Some shops have Christmas goods out already. So, it really feels like Christmas is getting closer and closer. But to be honest, I like the Christmas waiting time the most (whole December). Christmas Eve and Day are nice too, but overall I like just the Christmas season - decorations, ginger cookies, lights, snow, Chirstmas songs and movies, peace and all that! :) Makes me happy!//

No comments:

Post a Comment