Sunday, November 10, 2013

autumn wishlist

Ma ei saa midagi parata, aga mul on koguaeg peas mingi nimekiri asjadest, mida ma endale soetada tahaks. Praegu on mu soovid sellised hästi kindlad ja tean,et hiljemalt jõuludeks on mul kõik need asjad ka olemas :)


Sellised mu soovid siis on:
1. Yankee küünal - tahaks mingi mõnusa sügisese või jõululiku lõhnaga, ikka seda kõige suuremat potsikut :) Seda saab osta SIIT
2. Victoria's Secret'i kehaemulsioon Pure Seduction - kuna mul paregu polegi enam ühtegi kehavõid ega .emulsiooni, siis vajan uut. Ning tahan just SEDA!
3. Chai Tiger Spice - käisin sõbrannal külas ja ta pakkus mulle seda chai jooki. Ohhh kui hea!!! Seda saab osta Selverist ja Kaubamajast, hinnaks on sellel u 8 eurot.
4. Demil Lovato raamat "Staying Strong" - ma olen imetlusega kaasa elanud Demi loole ja tahaksin väga tema raamatut lugeda (juba tellisingi selle ja ootan põnevusega, mil selle kätte saan!)
5. Lush'i vannipommid jõulukollektsioonist - hiljuti küll ostsin kaks Lushi vannipommi, aga neid kulub ju nii palju. Tahaks just midagi jõululõhnalist :) Lushi tooteid saab näha ja osta SIIT.
6. La Roshe-Posay näokreem Effaclar Duo - olen juba kaua hea näokreemi otsinul. Sõbranna soovitas soojalt just seda ning kibelen, et seda omal nahal järele proovida! Seda saab tellida SIIT

//I have constantly a list of things I'd like to own in my head. 
Right now I'd like to buy or get any other way a yankee candle that smells like Chirstmas (or autumn). 
Secondly I need a new bodylotion and VS Pure Seduction would be perfect!!! 
Thirdly, my friend intrduced me to Chai tea Tiger Spice flavor and I am hooked! I need to buy it (and drink it!). 
Another thing that I want so bad is Demi Lovato's book "Staying Strong". Luckily I was able to pre-order it and all I have to do now is wait till it comes out and arrives here :) 
I recently bought some Lush bathbombs, but you can never have them too much! So, I want some Lush bathbombs from their Christmas collection! Thank you very much! 
And last, but definitely not least, I want a good face cream. I have been looking for one so long and my friend recommended La Roshe-Posay Effaclar Duo. I cannot wait to try it out! //

No comments:

Post a Comment