Friday, November 22, 2013

Review: VS Love Spell (ohhh, that smell :S)

Tellisin endale hiljuti Victoria's Secret'i kehaemulsiooni nimega Love Spell. Kõik kiidavad VS kehaemulsioone ja olen just selle kohta häid arvustusi kuulnud/näinud. Kuna mul kehaemulsioon oli otsa saamas, siis otsustasin endale just VS oma tellida. Täna hommikul sain paki kätte. Kui paki lahti tegin, siis tuli pakist imelik lõhn. See ajas mul südame pahaks. Ja kui ma kehaemulsiooni nuusutasin, siis sain aru, et see lõhn oligi pakis..ehk siis see emulsioon ajab mul südame pahaks. Mulle absoluutselt ei meeldi see lõhn. See on nii magus ja lääge, ja see on kuidagi nii spetsiifiline. See emulsioon peaks lõhnama kui kirsiõied ja virsik. No ma ei tea, mulle üldse ei meeldi. Ma panin seda natuke käele ja ajasin laiali. Siis läks süda eriti pahaks. Pesin seda mitu korda seebiga maha. 
Kurb on see, et ma kaalusin selle ostsmist ja kui ära tellisin, siis ootasin väga, et see kohale saabuks. Hinnaks oli sellel 9 eurot (125 ml). Ühesõnaga, olen väga-väga pettunud selles. Eks ma kingin selle õele jõuludeks ja loodan, et talle see lõhn meeldib. Kui mitte, siis las kingib edasi :P
Õppisin sellest seda, et neti teel ei saa (vähemalt mina mitte) lõhnavaid asju tellida, sest mulle lihtsalt ei pruugi see lõhn meeldida/sobida. Mäletan tegelikult, et seda tellides ma korraks mõtlesin, et kas mulle virsiku lõhn meeldib (sest nt apelsini ja mandariini lõhn kehaemulsioonides ja dušigeelides ajab mul ka südame pahaks:S...imelik!). Aga jah, edasipidi ostan ikka poest, siis saan enne nuusutada. Nüüd olengi uue kehaemulsiooni või kehavõi otsingul. Arvan, et jään ikka vana hea The Body Shop'i juurde :)

//I recently ordered Love Spell body lotion from Victoria's Secret. The bottle was 125 ml and it cost 9 euros. I was super happy when I got the package today. But when I opened it I realized I hate the smell..it seriously made me sick! I put a little bit of it on my hand and later I had to wash it off many times because it made have nausea. So, for my nose this smell is NO GO! I guess I will give it to my sister as a Christmas present. I hope she will like the smell. If not, then she can give it to someone else. 
Anyway, I think I won't order any body lotions, perfumes or anything else that has a smell, from online anymore... I just might not to like the smell :S And now I am looking for a new body lotion or body butter. I might stick to The Body Shop's body butters! //

No comments:

Post a Comment