Thursday, January 23, 2014

Gift from USA

Mõned päevad tagasi sain oma USA sõbrannalt Rebeccalt üliarmsa paki. Ta saatis mulle mõnigad tooted Bath and Body Works'ist. Ma olen alati unistanud, et saaksin omada mõnda Bath and Body Works'i küünalt. Nüüd on mul küünal "Leaves", mis lõhnab kui kaneel, ja küünal "Peach Bellini",mis lõhnab kui magus virsik. Praegu põletangi seda viimast ning kuigi see on mini-küünal, on kogu elutuba imehead lõhna täis! :)

//Few days ago I recieved a very nice package from my friend Rebecca from USA. She sent me some things from Bath and Body Works. I have always wanted to have their candles and now I have two! She sent me candles "Leaves" and Peach Bellini". First one smells like cinnamon, other one like peach! Oh how good they smell! I am burning the peach one right now and even though the candle is mini size my whole living room smells so deliciously - like a sugared peach! //
Sain Rebeccalt ka kaks toodet keha hellitamiseks. kehaemulsiooni ja keha sprei. Mõlemad on Bath and Body Works'i tooted nimega "Carried Away". Need lõhnavad imeliselt, segu lilledest ja puuviljadest. Täpsemalt saab lõhnanootidest lugeda nende kodulehelt. Keha emulsioonis on shea või ja vitamiin e, mis teevad naha nii mõnusalt pehmeks. 
Keha spreid kasutan ma lausa parfüümi asemel, sest selle lõhn püsib peal väga kaua. Ja mulle meeldib, kui mõnusalt see lõhnab - nii kevadiselt. Ja kevadet ma ootan! :D 
Veel oli pakis The Body Shopi papaya kehavõi, mis on üks mu lemmikutest kehavõidest. Seda meeldib mulle panna just jalgadele pärast pesus käimist. Jalad on siis nii siidised ja pehmed! 
Nagu alati, saatis Rebecca ka pika ja sisuka kirja, mida on alati nii huvitav lugeda. Me igapäevaselt eriti ei räägi, vaid saadamegi mingi aja tagant kirju, kus kirjutame kõigest, mis vahepeal toimunud on. :)
Minu meelest on selliseid kinke nii tore saada ning ka ise on kinke super äge teha! Üsna pea saadan Rebeccale ka paki ning muidugi oma parimale sõbrannale Elisale Mehhikosse sõbrapäeva puhul!

//She also sent me two body products from Bath and Body Works: body lotion and body spray. Both are named "Carried away" and they are mix of shea butter and vitamin e. They smell incredible. You can read about the smell notes on their website. There you can also find many more products! 
I am using this body lotion on my hands! I just LOVE the smell! It's floral and fruity and it really reminds me of spring!!! If I spray the body spray I feel like spring is closer! And I don't see a need to use a perfume at all because the spray lasts the whole day on my skin :) 
I also got one of my fav bodu butter from The Body Shop. It's Papaya body butter that smells sooo good and it makes skin super soft. I like to put it to my legs after shower or bath. 
Rebecca also sent me a long letter. I love reading her letters because we don't talk much in Facebook, so it's nice to hear from all that's been going on in her life through real letters. 
Recieveing gifts is such a nice feeling. I also love making gifts. I will send a package to Rebecca soon and I also will send a Valentine's Day package to my besty Elisa who lives in Mexico. //


No comments:

Post a Comment