Tuesday, June 24, 2014

Our vacation in Estonia

Johannes ja mina veetsime nädala Eestis. Meil oli palju plaane, mida sealt teha tahtsime, kuid kuidagi läks nii, et paljusid oma plaane me täita ei suutnud. Asi oli ilmas ja muudes asjaoludes. Kuidagi on nii, et puhkusele minnes tuleb muid asju ette..ja ega nii väga puhata ei saagi. Nüüd kodus olles tunneme, et saame puhata :P
Kui eelmisel pühapäeval Tallinnasse jõudsime, siis mina läksin oma sõbrannadega bowlingsse ning Johannes läks oma venna juurde. Esmaspäeval oli meil mõlemal linnas asjaajamisi. Pärast otsisime poodidest mulle lõpetamiseks kleiti ja kingi. Leidsime need üpris kiirelt :) Teisipäeval käisin ma oma noorema õega kinos, Johannes veetis vennaga aega. Kolmapäeval oli mul ülikooli lõpetamine. Pärast aktust läksime külalistega Vanalinna Pikajala kohvikusse lõunat sööma.

Neljapäeval ja reedel olime niisama Kohilas. Külastasime mu vanaema jms. Laupäeval käisime Johannese vanaema juures, veetsime aega mu sõbranna Laura ja tema kutiga ning õhtul hiljem grillisime mu õe aias. Pühapäeva õhtul läksimegi tagasi Soome. Tagasi vaadates olid tegelikult kõik päevad toredad ja tegusad, kuid selliseid tõeliselt puhkamise päevi polnud. Ilm oli ka niru. Me oleks tahtnud Pärnu randa minna, aga ilmselgelt vihmaga sinna ei lähe :P Eriti hea meel oli mul Eestis olles oma koera, kassi ja õepoega näha :D
Jonathan has mustache!
 My sweet Bonnie :)
 Mister Chuck :)
Ostsime õega endale reisi Türki. Seal on hetkel üle 30 C kraadi sooja. Läheme reisile tuleval laupäeval :) Ma polegi oma vanema õega niimoodi kahekesi varem reisinud, aga usun, et saab tore olema! Ma muidu olen selline reisija, kellele meeldib ringi käia, kultuurist osa saada, vaatamisväärsustega tutvuda jme. Mu õde naudib pigem sellist reisi, kus saab päevitada ja tõeliselt puhata. Meie Türgi reis peaks just selline tulema. Mul on selle üle hea meel, sest tunnen, et pärast 5 aastat ülikooli ja sellist vihmast ilma, mis praegu on, vajangi päikest, kuuma ilma, head sööki ja mõnusat seltskonda!!! :) Juba 4 päeva pärast olengi soojal maal :)
Mulle pole ikka veel kohale jõudnud, et ülikool on tõesti läbi. Enam ei pea töölt tulles mõtlema sellele, et on vaja kirjutada magsitritööd. See tunne on niiii mõnus :) Praegu on mul töölt ka puhkus kuni juuli lõpuni, seega olen kindel, et seda suve naudin ma täiega!!!
Suve plaanideks on peale Türgi reisi lihtsalt kodus puhata. Tahan rohkelt puuvilju ja muud värsket kraami süüa, sest millal veel kui mitte suvel, eks?! Lisaks tahan katsetada mõningaid retsepte, mis mul varutud on.. eks ikka selleks, et mitte ühesugust toitu koguaeg süüa. Täna näiteks tegingi penne pastat koos peekoni, brokkoli ja küüslauguga. See tuli ülihea! (retsepti sain SIIT).
Samuti on mul juba välja valitud mitu raamatut, mida tahan osta selle kinkekaardi eest, mida mu töökaaslased mulle kinkisid. Too laupäev, üks päev enne mu Eestisse sõitu, pidasime töökaaslastega Nati juures pikniku. Minu üllatuseks kinkisid nad mulle raamatupoe kinkekaardi ning kaks fotot, kus me peal oleme (üks oli minu rühma laste pilt ka). See oli neist üliarmas. Mul oli ausalt nii kahju neist pärast lahku minna (pidin varem lahkuma, et koju pakkima minna). Kuid sain nendega mitu tundi aega veeta ning meil oli väga lõbus!:)
Our picnic was rich of food!
//Jay and I spent a week in Estonia. We had quite a lot of plans what we definitely wanted to do. Like usually, our plans were somehow ruined. Every time we go to Estonia we think we can rest, relax and that we have time to do whatever we have planned. But somehow we always end up doing things that we didn't plan and not fully enjoying the vacation. It's not that we didn't get any rest or didn't enjoy our days, but it's just that we didn't do these fun things we wanted.
When we arrived to Tallin, I went out bowling with my friends. Jay visited his mom and brother. On Monday I had some things to do in Tallin and later we were looking for a dress and shows for my graduation. On Tuesday I went to the movies with my sister and Jay was hunging out with his brother. On Wednesday was my university graduation. After that we went to a cafe in Old Town to have a lunch. On Thursday and Friday we were just at my sister's place and also visited my grandparents. On Saturday we visited Jay's grandparents, went to my friend Laura's place and later had BBQ at my sister's place. And on Sunday evening we came back to Finland. So, that was our roughly our week. We sure did more things each day, like went out to have dinner. I also ate some macroons that I was really looking forward to :) Jay also did some shopping. Me and my sister were looking trips to Turkey the whole time I was there and finally found that one that satisfied us and we booked a vacation in Turkey :) We are leaving this Saturday, 28th June! I am pretty excited. I have never been to a warm country and I have never travelled just with my sister (usually I have travelled either alone or with Jay..). But I am sure we are going to have lots of fun!!!
To be honest, Jay and I both are so happy to be back at home. Travelling is nice, but somehow we never get to fully rest and relax when we are away from home. I guess that's how it ends up with most of the trips. I hope that Turkey trip will be relaxing (I guess there won't be many sightseeings anyway). I am usually that kinds of traveller who likes to see the culture, sightseeings ect. But my sister likes to lay on the beach, get a tan and shop. I guess this kind of trip actually allowes to rest. So, I hope I will enjoy it :)
Other than that everything is great. Weather in Estonia was very miserable (and so it was in Finland). It's also raining today :/ Crazy summer!!!
I cannot believe that my university is totally over. It feels weird, because last 5 years it was a big part of my life. But I am soooo ready to leave it behind :D
Day before I went to Estonia I went to Nati's place for indoor picnic. All my workmates were there and we had lots of fun. They surprised me with such a nice leaving gift: bookstore giftcard and two photos (one of all the teachers, other of my group's kids). I was so sad to leave them all!
I have already a list of books that I want to buy :) Yay!!!I am totally going to enjoy the summer :D //

1. Mis piirkonda ja hotelli te lähete? Mis reisifirmaga ja kui palju teie reis maksis? (kui saladus pole:))

2. Me läheme Kemerisse. Hotelli nimi on Starberry (3 tärni hotell). Reisifirmat hetkel peast ei mäleta, kuna küsisime nii paljudelt hinnapakkumisi..õde tegeles sellega rohkem. Väga tuntud nimi minu jaoks polnud. Reisi hinnaks oli 395 eurot (kõik hinnas). Selle reisipaketi hind on nüüdseks juba tõusnud..

Replies
    1. reisilt tagasi tulles kirjutan blogis pikemalt ka ;)