Thursday, June 27, 2013

Ameerika lainel

Oleme Johannesega täna terve päev Ameerika lainel olnud. Juttu on Ameerikast palju olnud...natuke ka ameerikalikku tegutsemist ja kokkamist.
Vaatasime Johannesega täna telekast Jamie Oliveri 30 minuti roogade saadet. Ta tegi seal brownie't. Otsustasime, et ma teen täna õhtul ka. Käisime toidupoes ja jäime pidame välismaa kaupade juures (ameerika, vene, india jms). Tahtsin vahtrasiirupit. Saingi. Johannese pilk jäi pidama Ameerika pannkookide pulbril. Ostsime ka selle, et lihtsalt proovida, kuidas need paksud Ameerika pannkoogid ka maitsevad. Muidugi ostsime ka brownie tegemiseks vajalikud ained. Kodus hakkas Johannes uue drelliga diivanit kokku panema ning mina tegutsesin köögis. Brownie'de tegemine on tegelikult nii lihtne ja kiire. Retsepti, mida ma kasutasin, leiab SIIT.  Juba ma naudingi neid maitsvaid ameerika hõrgutisi! Muidugi on brownie'd väga-väga magusad! Olen alati olnud suur šokolaadi sõber, kuid viimasel ajal liiga suur kogus šokolaadi hakkab kuidagi vastu. Brownie'de kõrvale hammustan mahlaseid ja värskeidsoome maasikaid. Ostsime täna 3 liitrit :) Suviiii!!!!!!!
Sellised need brownie'd mul välja tulid :)


No comments:

Post a Comment