Tuesday, June 11, 2013

siin ma nüüd olen :)

Mida päevad edasi, seda halvem tunne mul on, et olen pidanud blogmisse nii suure pausi tegema. No kuidas sa blogid, kui Internetti pole. Nüüd aga laenas meie sõber meile oma Interneti pulga, mida ta ise ei kasuta. Saame seda seni kasutada, kui endale Interneti saame. Nüüd ülehomme läheme 10 päevaks Eestisse, seega Interneti hankimine venib veelgi edasi. 
Aga ma parem nüüd kirjutan, mis nende 2 nädala jooksul toimunud on. 30.mai oli Johannese sünnipäev. Ta oli eelnev öö tööl ning tuli 30.mai hommikul koju. Ma panin äratuse varasemaks, et enne tema tulekut üles ärgata, talle võileibu teha ning torti kaunistada. Tegin talle šokolaadi-banaani torti. Ja oi kuidas ta seda kiitis ja kahe suu poolega sõi! Johannes ju muidu väga suur magusasõber pole. Lõunaks kutsusime minu isa siia, kuna ta elab ka siin samas Hyvinkääl. Tegin sünnipäeva puhul pitsat, laual olid ka juustu, kreekereid ja viinamarju. Magustoiduks torti, kaneelirulle ja jäätist. Kõhud ei jäänud kellelgi tühjaks. Tegime ka pilte, aga kuna mul oli vale seadistus kogematta peal, siis pildid on väga halva kvaliteediga :/ Panen mõne siiski siia üles. Johannes sai minu poolt kingiks kaks raamatut, mida ta väga tahtis ning Nike botased. Need ostsin talle juba siis ära, kui veel Eestis olime. 
Roosid ja tort Johannese sünnipäeva puhul!
Sünnipäeva lauas - minu isa ja Johannes. 
Mina poseerin siin :P
Pärast Johannese sünnipäeva on suhteliselt tavalised ja vaiksed päevad olnud. Tegelikult on päevad minu jaoks erilised olnud, sest olen saanud Johannesega koguaeg koos olla. Meil on nii lõbus. Ausõna, vahepeal naerame nii hullult, et kõhulihased hakkavad valutama :P
Remont on meil nüüd valmis, välja arvatud vannituba. Meil sai lihtsalt seinavärv otsa. Ostame seda Eestis juurde! Kõik muu on täitsa valmis, igal asjal oma koht ja kõik on puhas ja korras. Mulle nii meeldib :)
Tubli töömees mul! Värvib elutoa seina.
Kui köök sai valmis, siis jalutasime Sotkasse ja ostsime köögilaua ja toolid. Sotka asub Hyvinkää keskusest nii umbes 5-6 km kaugusel, nii et pikk jalutuskäik oli. Samas oli meil nii tore ja lõbus! Sotka kõrval on ka kirbukas, kus veetsime ka tükk aega kõiksugu asju uurides. Ostsime vaid paar asja: endale ostsime One Tree Hill'i dvd, kuna mõtlesin, et vanade aegade mälestuseks oleks seda tore jälle vaadata. Seal peal on esimese hooaja esimesed 4 episoodi. Oma õetütrele ostsin kleepsud ja värviraamatu. Oleks veel ja veel ostnud. Väikesetele tüdrukutele on seal kaupa ja vidinaid OI kui palju. Kodus muidugi avastasin, et selles värviraamatus on mõned pildid juba värvitud. Hehe. Kirbuka kaupadega võib kõike ette tulla. Aga pole hullu. Ilmselt jätan selle siia enda juurde ning kui mõni laps siia meile külla tuleb, siis saab sealt värviraamatust pilte värvida :)
Koju ostsime ka rõdule pisikese ümmarguse laua ja punutud tooli. Nii mõnus on hommikuti ärgates rõdul hommikust süüa. Või lõunat, või õhtut. Samuti on seal ideaalne raamatut lugeda. Ma ausõna elakski rõdul! :D
Kuna mul on kõik päevad vabad ja Interneti meil polnud, siis olen raamatuid lugenud. Fifty Shades'i triloogia on läbi, veel olen lugenud The Crying Tree ja Slated. Hetkel loen Slated'i teist osa, mille pealkiri on Fractured. Slated'i raamatute sari on nii huvitav, kaasahaarav, põnev ja absoluutselt ei saa seda lugemise ajal käest panna. Need on selle teise osa tellisingi Johannesele Inglismaalt ja kinkisin sünnipäevaks. Esimese osa luges ta juba sügisel läbi. Ta on mul raamatute õgija :D Täna just lõpetas Fifty Shades'i viimase raamatuga :P
Kuna me elame Willa kaubanduskeskuse kõrval, siis oleme ka natuke poodides käinud, aga üllataval kombel ma polegi midagi väga palju ostnud. Vaid kaks küünelakki, kleidi, kaks paari bikiine ja ühe pluusi.  Toidupoes käime küll väga tihti. Johannes sööb päevas ju kilo õunu :P
Kaks naljanina :) Koos on alati nii lõbus!
Ükspäev enne Johannese tööle minekut käisime koos väljas söömas. Muidu olen ise iga päev süüa teinud, aga ühel päeval tuli mõte välja minna. Läksime Medicin Man'i. Oii, kui mõnus koht see on. Menüü on nii rikkalik! Ma võtsin Mozarella-buffalo salati kanaga. Kui ma seda sõin, siis ma sulasin. Ma pole iial nii head salatit söönud. Kõik seal sees oli nii hea ja sobis ideaalselt kokku: maasikad, salatimix, paprika, soe mozarella, kurk, tomat, pesto kaste ja kõige tipuks kaks suurt krõbedat ja nii maitsvat pratud saia. Ports oli väga suur, aga üllataval kombel polnud mul pärast selline raske olla, kõht pungil. Just mõnus oli, kõht kenasti täis. Mõni päev hiljem jalutasime Johannesega kirbukale, aga see oli kinni. Sinna minnes ostsime jäätise putkast hiigel suured jäätised. Ma pole ausõna kunagi nii suurt ühe palliga jäätist söönud. Võtsin suure palli, aga ei teadnud, et see nii suur on :P Terve tee sõin seda :P Kuigi kirbukas oli kinni ning me olime maha kõndinud 5 km sinna ja 5 km tagasi, siis sellegi poolest oli meil Johannesega äärmiselt lõbus! Tore on jalutada ja juttu rääkida! Tagasi tulles käisime jälle Medicin Man'is söömas. Võtsin jälle selle sama mozarella-buffalo salati, sest ei suutnud kiusatusele vastu panna. Tegelikult tahaksin proovida ka teisi salateid ja praade.. ehk järgmisel korral :)
Paar korda olen ka väliujulas käinud. Ükskord üksi, teine kord isaga. Seal on nii hea päevitada ja jahutuseks basseinis ujuda! Ma jumaldan vett! 
Täna käisin isaga koos Sotkas, kuna nägime Johannesega Sotka lehel seda diivanit, mida ma otsinud oleme. Selline mõnus suur. Ja seal on hetkel allahindlus sellel. Kuna Johannes tuli öösel töölt ja läks magama, siis helistasin isale, et temaga koos Sotkasse jalutada ja see diivan ära osta. Teel isa juurde hakkas sadama, aga õnneks oli see vaid korraks. Kogu 5 km Sotkasse ja tagasi saatis meid päike ja tuul :) Sain diivani ilusti ära ostetud. Kätte saaksime esmaspäeval, aga oleme sel ajal Eestis. Nii et leppisime kokku kätte saamise kuupäevaks hoopis 26.juuni :) Siis oleme Eestist tagasi. Läheme juba ülehomme Eestisse ning oleme seal 10 päeva. Johannes tuleb 24.juunil tagasi, mina 25.juunil koos ema ja isaga. Ema tuleb meile külla, soolaleivale! 
Kui täna koju tagasi jõudsin, siis jalad olid pikast jalutuskäigust päris väsinud. Ja kõht oli nii tühi, sest sõin vaid hommikul ja Sotkast jõudsin tagasi 17.30. Hakkasin siis ruttu kanasuppi tegema. Ma polnud varem kanasuppi teinud, aga kuna mul oli üks suur kana kints, siis mõtlesin sellest suppi keeta. Väga hea supp tuli! Sõin isuga! Nüüd olengi elutoas ja naudin võimalust Internetis olla ja oma blogisse kirjutada. Sellest tuleb vist üks üpris pikk postitus. Aga kõik tähtsam (ja vähem tähtsam) on siin nüüd kirjas!
Eestis oleku ajaks on meil mõned plaanid tehtud, aga üldiselt vaatame ja otsustame kohapeal, mida teha ja kuhu minna :)
Enda musirulliga tema 24.sünnipäeval!






No comments:

Post a Comment