Wednesday, August 28, 2013

Thoughts and more // Mõtted ja muu...


Käisime ükspäev oma sõprade juures Keraval katsikul. Nende peres on nüüd pisike poisipõnn Remi. Küll ta on armas! Sain teda päris mitu korda süles hoida :) Lapsele ostsime katsiku puhul armsa triibulise body. Ausalt öeldes sattusid ma poes lasteasju vaadates nii suurde segadusse... ei teadnud, mida valida, sest NII palju armsaid asju oli!!!
Mõtlesin tavalise koogi ostmise või tegemise asemel külla kaasa küpsetada hoopis pitsarulle. Tegin kaks plaaditäit. Nii head tulid, teistele ka maitsesid.


// The other day Jay and I visited our friends. They got recently a baby boy who they named Remi. He's such a cutie! I decided to bake pizza rolls and take these with us when we went to visit our friends' expanded family :D //

Teistel päevadel oleme lihtsalt kodus olnud. Saime lõpuks enda vanast diivanist lahti. Nüüd on meil rohkem ruumi. :) Septembri keskel peaksime oma arvutilaua ka kätte saama. Ja Eestist toome ära ka maali, mille mu ema meile abielu puhul kinkis. Siis peaks meie elutuba täiesti valmis olema. Ainult pildiraamid tahan veel fotodega seinale panna :) Oh, ja uut vaipa tahaks ka! :) Aga küll kõik tuleb omal ajal!

// Rest of the days we have just spent at home. I took a photo of our livingroom. The sun is shining all day long! We are going to get our computer table in the middle of September. We got a really beautiful paining from my mom as our wedding present, so we want to hant that up on the wall soon :) I also want to hang up some picture frames and we still need a new carpet. But these are the little things and I know eventually these will be done too! //
Päike paistab nii mõnusalt meie elutuppa!

Täna tabas mind suur kurbus, kui mõtlesin, et pean juba esmaspäeval tagasi Eestisse minema. Mul on alati nii raske Johannesest eemal olla. Mõned räägivad, et sellega harjub ära, kuid mina pole kahe aasta jooksul sellega küll ära harjunud. Ja ei harju ka! Aga lohutan end sellega, et peame niimoodi - üks Eestis ja teine Soomes - olema ainult 4 kuud. Muidugi on mul vahepeal nädalane vaheaeg ning Johannesel on veel nädalane puhkus välja võtta. Ning iga 11 päeva tagant on Johannesel ka 5 vaba päeva. Loodan, et kui võimalik, siis saab ta sel ajal ikka Eestisse tulla. Ise loodan ka ikka vahepeal Soome - oma koju - minna! Tegelikult ongi mul kool vaid kolmapäeviti. Pluss siis veel soome keel, mis toimub esmaspäeva ja teisipäeva õhtuti. Septembirs ja oktoobris asendan ka üht õpetajat neljapäeviti Merivälja koolis. Tegelikult tööpakkumisi oli selleks kooliaastaks nii palju, aga kuna ma vaid 4 kuud Eestis olen, siis ma üldse ei mõelnudki nende peale..kuna ma ei saa ju klassi niimoodi poole aasta pealt õpetajata jätta.

September tõotab tulla täitsa põnev. Lähen nimelt nädalale reisile, aga eks ma kirjutan sellest siis lähemalt, kui kuupäev lähemale jõuab. 

Mis siis veel. Ahjaa, täna ostsin lõpuks ära kukeseened, et need talveks sisse teha. Mulle meeldib need sibulaga koos ära praadida ja sügavkülma panna. Siis on hea talvel (või millal iganes) neid võtta ja kohe kas kastmeks või muuks toiduks teha. Eelmine aasta tegin vist 4 või 5 karpi, kuid täna ostsin 2 liitrit kukeseeni, millest sain 2 karbitäit. Hea seegi! Tean juba, et kui ma Eestis olen, siis ega Johannes endale väga süüa ei vaarita. Rohkem ikka sööb võileibu, ostab pitsat ja burgereid. 

//I got a bit sad today thinking that I must go back to Estonia on Monday already. I am going to miss Jay so much. I always miss him when we are apart. Some say that it gets easier by time, but not for me! I need him next to me! But I know that after 4 months I can be in Finland with him in our home all the time.. That gives me strenght. I also think about university. I have classes on Wednesdays, pluss Finnish course on Monday and Tuesday evenings. And in September and October on Thursdays I will be a subsitude at Merivälja school. 

I bought some chantarelles today. I fried these with white onion and I am going to put these in the freezer, so I can make food with these in the winter :) I love them and Jay loves as well! //

Esmaspäeva hommikul alustasin jälle joogaga. Nii mõnus! Eile tegin ka natuke pilatest ja zumbat (youtube'i videote järgi). Mõnus on teleka ees virutaalse treeneri järgi kõike kaasa teha :) Aga tegelikult on mu jalg praegu väga haige. Esmaspäeval, kui üle pika aja, jälle joogat tegin, siis tõmbasin jala ära..ilmselt liigesest välja. Ma ei teagi kuidas, aga korra käis krõks ja nii valus. Mõtlesin, et läheb üle. Aga teatud asendis on nii valus. Ja kui köögitoolile istun, siis ohhh kui valus. Pean nüüd istuma üks jalg ette sirutatud. Nii nõme! Johannes muudkui räägib, et rebestasin lihase ära, aga see ei ole üldse selline valu. Kui valesti istun, siis tunnen, kuidas kont läheks nagu valesse kohta ja see teeb haiget. Loodan, et varsti läheb see kuidagi tagasi paika ja see valu kaob!

//I started doing yoga again. But I was too eager and I hurt my leg...I supposed I am not as flexible after having a 3 weeks break from yoga! So, now my leg hurts in a weird way. I can't sit normally..it's a boneache! I hope it will eventually go away!!!//

Aga ma lähen nüüd sööma. Tegin ahjukartuleid ja -porgandeid, lihakastet ja värsket salatit. Head isu :)






No comments:

Post a Comment