Sunday, September 1, 2013

last night

Kui Eestis olime ja mu õe juures kolm nädalat elasime, siis ärkasin igal hommikul kas vahemikus 8-9.30 üles. Nii hea oli hommikut vara alustada...ja päev oli kohe nii pikk! Aga nüüd tagasi Soomes olles ma kuidagi ei suuda end nii vara üles ajada. Kui juba ühel päeval liiga hilja ärgata, siis on kõik sassis, sest öösel ei tule vara und..ja kui jälle hilja magama jääd, siis järgmine hommik põõnad ju ka kauem. Nii mul see asi käest ära ongi läinud. Eile hommikul ärkasin 12.30 (see juba lõuna vist). Ja õhtul umbes kesköö paiku mõtlesin, et on vist küll uni, peaks magama minema. Aga jäin youtube'is veel üht videot vaatama ja siis veel ühte blogi lugema jne. Lõpuks oli kell juba pool 2. Läksin siis voodisse, aga und ei olnud enam. Küll ma siis sähkresin ja kirusin ennas, et miks ma ei võinud magama minna siis, kui veel uni oli. Öösel, kui und ei tule, siis hakkan ma mõtlema igasugustest asjadest...ja siis tuleb see uni veel vähem! Igatahes kell pool 4 olin ma veel üleval. Ilmselt jäin magama kl 4. Kuna ma pean homme juba kl 11 hommikul rongile minema, et Helsingisse sõita, siis püüdsin täna varem ärgata. Ehk siis tuleb öösel ka uni kiiremini ja hommikul ka kergem ärgata. Eks ole näha.

// It was so hard to fall asleep last night. I had so many thoughts in my head. I think I fell asleep around 4am. But I tried to wake up earlier today so I could get better sleep tonight. I am going back to Estonia because of my studies tomorrow :( //
Sleeping cat 💖
Olen nüüd nädal aega järjest jälle joogat teinud. Aga selle vahega, et ma tõmbasin endale ise selle sama Namaste jooga esimese hooaja. Nüüd ma ei pea kl 8 hommikul ärkama, et telekast seda järele teha. Ärkan siis, kui ärkan, ühendan läpaka telekaga ning teen palju rõõmsamalt seda joogat kaasa :) Eestisse minnes püüan ka ikka paar korda nädalas teha. Iga päev ilmselt ei õnnestu. 

// I have been doing yoga every day. I really enjoy it! I hope I can keep up with it in Estonia too. If not every day then at least few times a week! //
Yoga | via Tumblr
Pean täna kohvrit kokku pakkima hakkama. Üldse ei taha. Lükkasin mõtet ära minekust kogu aeg eemale..aga nüüd on see nii lähedal, et kummitab mind iga sekund. Nõme! Püüan selle kohvri ruttu kokku pakkida ja siis korraks ära unustada, et homme peangi tagasi Eestisse ja tagasi ülikooli minema. 

//I better start packing my suitcase. I want to get over with it quickly, so I can enjoy rest of the day and not to remember that I am leaving tomorrow.. //



No comments:

Post a Comment