Saturday, September 7, 2013

thoughts of autmn

Suvi on lahe olnud...isegi väga lahe. Kuid tavaliselt ma ootan suve lõpus juba natuke sügist. Kui september käes, siis on küll juba mõtted sügise juures. Tahaks küünlaid põletada, pimedaid öid, värvilisi vahtralehti korjata, villaseid sokke kanda, kuuma teed juua, õue minnes end salli sisse pakkida, palju küpsetada jne. Millegi pärast selle suve lõpus ma üldse sügist ei oodanud (ilmselt seetõttu, et elan Soomes, kuid pean kodust eemal olema). Kuid nüüd siiski tunnen, kuidas juba sügismeeleolu mu hinge poeb. Kindlasti on sügis raske ja pingeline ülikooliõpingute pärast, kuid kui ma mõtlen võimalusele minna vahepeal enda koju Hyvinkääle ja teha seal kõiki neid sügisesi asju, mis mulle meeldib, siis oh kui hea on olla! Meel läheb kohe rõõmsaks ja süda puperdab elevusest! Usun, et kui kord ülikool läbi on ja ma olen lõplikult ühes riigis paigal, siis naudin sügist kohe eriti palju...lausa ootan seda. Järgmisel aastal kindlasti!
Leidsin sellise mõnusa pildi, mis annab kindlasti edasi mu elevust sügise kohta ;) Ma lihtsalt jumaldan mugavaid kampsuneid, mis mind soojas hoiavad! Sügisesse sobivad hästi ka mustrid, lehed ja kõiksugused värvid!

// Usually when it's at the end of summer I wait for the autumn already. I wait burning candles, colorful leaves, dark nights, warm socks and tea, baking ect. This year I didn't wait for autumn (probs because of the uni and me being away from home). But now I kinda like the fact that summer is over and autumn is knocking on our doors (eventho the weather is very summer-ish!). I love that I can go to my home to Hyvinkää and really enjoy all these things I love to do in autumn! Or things I love about autumn is general! :) 
I also love warm sweaters, uggs, prints and colors that are so common in autumn! //
polyvore,fall,fashion,oversized sweater,stackable bracelets,leggings,uggs,
seasonal favorites | via Tumblr


No comments:

Post a Comment