Saturday, September 14, 2013

sweets, cooking and non-stop music

Mõtlesin, et pean ikka siia tulema ja kirjutama. Esiteks, kui täna poes käisin, siis ostsin kuivatatud banaanilaaste. Neid, millele pole lisatud suhkrut, mett või mingit muud ainet. Lihtsalt banaanid ja taimeõli. Ega see väga tervislik pole, aga vahel tuleb isu. Sõingi siis kohe korraga kausitäie. Samal ajal lugesin raamatu "Wife 22" (kui läbi saan, siis kirjutan sellest lähemalt...siiani on väga huvitav ja ajab naerma!). Ja ühel hetkel avastasin, et olen nii väsinud. Heitsin siis kõikepealt niisama elutoas diivanile pikali...raamat käes, justkui kohe loeksin edasi. Aga siis sain aru, et ohh mul on kohe tõsiselt suur uni. Läksin siis magamistuppa ja magasi u 1,5 tundi. Tegelikult lausa sundisin ennast kl 18.30 üles...pidin hakkama õhtusööki tegema. Ja siis ma mõtlesin, et millest küll selline väsimus? Jõudsin järeldusele, et ilmselt magusa ülekoormus. Öeldakse ju, et liiga palju magusat tegelikult tekitab und ja võtab energiat ära. Ilmselt juhtus see täna ka minuga! Ausalt öeldes on mul nüüd küll ise täis nendest banaanilaastudest (aga kolmveerand pakki on veel alles - siin müüakse sedavaid hästi suures pakis). 

//I bought a huge pack of dried bananas today. So, I was reading a book and eating these. Oh boy, these were so sweet and I obviously ate too much. Suddenly I got soo tried. I went to bed and slept for 1,5 hours. Later when I though about it I came to a realization that sweets take my energy away and I get sleepy..It wasn't the first time!//
Teine asi, mille peale õhtusööki tehes mõtlesin, oli see, et mulle ikka tõesti meeldib süüa teha. Ise ka ei oleks seda uskunud...nii umbes 4 aastat tagasi. Aga ma tõesti naudin seda. Muidugi ei tahaks ma köögis istuda päev läbi, kuid õhtusöögi tegemist ma naudin väga! Samas on vahel ka tore, kui keegi teine minu eest süüa teeb. Kui ma Viimsis vanaema juures ööbin, siis seal on alati nii mõnus, sest ta päev läbi vaaritab süüa teha! :D 

//Second realization I had today was that I really love cooking. I don't like to be in the kitchen and cooking all day long, but I love making dinners. Who knew I would love cooking that much!//


Kui siin Hyvinkääl nädalavahetus algab, siis tähendab see seda, et kõikides kohalikes baarides, restoranides jm kohtades hakkab möll pihta. Inimesi voorib neil õhtutel/öödel baaride vahet väga palju. Meie elame Hyvinkää peatänava kõrval ning juhuslikult ongi üks üsnapopulaarne baar/restoran kohe siin samas meie maja kõrval. Nii siis juba laupäeva hommikul hakkab bändiproov pihta..kusjuures mulle kostub tuppa alati trumm ja bass..õhesõnaga selline metal-bändi tümps. Just nagu igal nädalavahetusel esineks seal Lordi. Aga kuna tegu on Soomega, siis eks neil enamik bände olegi sellised. Alguses vajas see pidev bändiproov harjumist, kuid nüüd ma enam eriti ei panegi tähele. Kuigi täna enda üllatuseks jälle panin tähele. Ilmselt olin sellest juba mõnda aega eemal olnud ja unustasin ära, et meile tasuta esinemisi korraldatakse. 
Ongi kõik praeguseks. Tunnen, et olen ikka väsinud, aga ei luba endale magama minna. Parem pikutan teleka ees. Täna hommikul vaatasin Soome Voice Kids'i. Pean ütlema, et see on päris lahe saade. Eriti meeldib mulle sealses žüriis Soome laulja Krista, kes muide esindas sel aastal Soomet Eurovisioonil. Ta on selles Voice Kids saates nii naljakas. Koguaeg viskab kildu! :D Muidugi on ma päris häid esinemisi, mida ma isegi naudin, mis sellest, et 10.aastane laulab 40.aastase kuulsa USA laulja laulu jne. Põnev igatahes!

// It's Saturday today, so again I can hear a band rehearsal from a local (next-door) bar/restaurant. It's so usual here in Hyvinkää that at the weekend people go on bars, pubs and restaurant where is live music. And since I live next to the main street here in  Hyvinkää, I can hear the rehearsals, dress rehearsals and the whole live show!
Talking about music. I watched the Finnish version of Voice Kids today morning. I must say it's pretty interesting. I especially love the judge Krista who always makes funny jokes and remarks! The performers are really good too!//
Ahjaa, kui ma täna seda Voice Kids'i vaatasin, siis seal osales üks tüdruk Inka. Ja no ma ei suutnud välja mõelda, keda ta mulle meenutab?! Ehk on ta kellegi teise jaoks ka tuttava näoga? Võib-olla meenutab mingit näitlejat, lauljat või kedagi teist avaliku elu staari?! Ma ei kannata seda, kui mul midagi meelde ei tule.
Tema esinemist ja ühtlasi ka tema nägu saab näha SIIT!

//By the way, I need help. One of the contestant was so familiar. She probably reminds me of some actress or singer. But I can't think of WHO?! So, help me out! Who does she remind you of? You can find that girl Inka HERE! //





No comments:

Post a Comment