Sunday, July 14, 2013

laisa perenaise kiire õhtusöök :)

Ma teen igal õhtul Johannesele ja endale korraliku õhtusöögi. Niisiis pidevalt mõtlen, mida uut teha, sest mulle meeldib kui on vaheldus (nii kartulit, pastat kui ka riisi). Seega mu peas keerlevad pidevalt mõtted toidust ja retseptidest. Muidugi on meil kujunenud ka mõned lemmikud, mille tegemine on alati kindla peale minek! ;) Täna aga mul tuli mõte midagi lihtsat ja kiiret teha. Teadsin, et sügavkülmas on pakk pelmeene. Mõtlesin, et täna ma muud ei peagi tegema, kui pelmeene praadima. Aga siis vaatasin seda pakki ja tundus, et neid pelmeene on seal sees nii vähe, et sellest me mõlemad küll kõhtu täis ei saa (Johannes nimelt sööb väga palju!). Nii tuligi mul mõte teha pelmeenivormi. Otsisin kokaraamatutest retsepti, aga ei leidnud midagi. Siis aga läksin guugeldama ja leidsin enda lemmik toidublogist (SIIT) ideaalse pelmeenivormi retsepti. Kõik vajalik oli kodus ka olemas. 


Kirjutan siia ka selle lihtsa, kiire ja maitsva õhtusöögi retsepti:

500 g pelmeene
4 muna
2 spt hapukoort
2 dl piima
külmutatud köögiviljasegu (ma kasutasin umbes 200 g)
100 g riivitud juustu
soola, pipart

1. Pane külmutatud pelmeenid ahjuvormi nii, et kogu põhi on pelmeenidega kaetud.
2. Prae köögiviljasegu pannil läbi.
3. Lisa köögivilja segu pelmeenide peale. 
4. Raputa köögiviljade peale riivjuustu.
5. Klopi munad hapukoore ja piimaga lahti, maitsesta tugevalt.
6. Kalla munasegu ahjuvormi (NB! Segu peab katma pelmeenid).
7. Küpseta ahjus 200 C kraadi juures 30 minutit.

Ja nii lihtne see õhtusöök ongi! Mul läks reaalselt umbes 8 minutit, et kõik ained ahjuvormi panna ja siis oli see 30 minutit ahjus. Nii et tõesti väga kiire! Ja maitsev! Küsisin ka Johanneselt, kas talle maitseb. Ta vastas jah. Küsisin, kas võin seda teinekordki teha, ta ütles jah :) Ma alati küsin, et olla teadlik, kas seda kunagi veel teha või oli see lihtsalt ühekordne maitseelamus, mida enam väga ei tahaks. Õnneks talle maitses ka väga. Mul on selle üle heameel, sest mõnikord on tõesti hea midagi kiirelt valmis teha :)


3 comments: