Wednesday, July 17, 2013

Mandli-õunakook

Eile õhtul tuli isu midagi küpsetada. Ma nägin Nami-nami retseptikogus üht isuäratavat mandli-maasikakoogi retsepti. Aga kuna mul maasikaid polnud, siis asendasin need õunaga. Kook sisaldab ka kaneeli, seega mõtlesin, et õun sobib ju väga hästi!
Seda teha oli väga lihtne:

80 g jahu
80 g võid
80 g suhkrut
80 g jahvatatud mandleid (ma kasutasin pudiks tehtud mandlilaaste)
1/2 tl kaneeli
1/2 tl küpsetuspulbrit
õunaviile

Sega omavahel jahu, pehme või, suhkur, jahvatatud mandlid, kaneel ja küpsetuspulber. Pane pool tainast küpsetusvormi (umbes 15 läbimõõduga), lao peale õunaviilud ja suru peale ülejäänud tainas. Küpseta ahjus 180 C kraadi juures umbes 30-35 minutit. Kui kook valmis, lase sel jahtuda. Serveeri vaniljejäätisega :)


Kui ma koogi ahjust võtsin, siis ei jõudnud ära oodata, millal see maha jahtub, et seda süüa. Lõpuks lõikasingi koogi lahti ja nautisin..sõin lausa kaks suurt tükki. Pärast seda sai isu aga täiesti täis..ja nüüd mul see kook seisab köögis.. Ja täna otsustasin kookidest ja magusast mõneks ajaks loobuda. Tuleb ikkagi see kook kuidagi Johannese suhu meelitada, kuigi talle väga koogid ei meeldi..Ta eelistab torte :P



No comments:

Post a Comment