Thursday, July 18, 2013

problems with lips - mis toimub??

Sain mõned nädalad tagasi sõbrannalt kingiks Flava craze hügeenilised huulepulgad. Kuid kui ma ühte neist kasutasin, siis hakkasid huuled jubedalt õhetama ja läksid paiste. Käisin kaks päeva ringi pardimokkadega. Jube! Pärast, kui paistetus ära läks, muutusid mu huuled täiesti kuivaks. Siis ma ikka õhtuti püüdsin neid meega koorida. Ja nüüd lõpuks saidki huuled korda! 
Eile ostsin Blistex Protection Plus, kuna tahtsin huultele kaitset päikese, tuule, külma ja kuivuse eest. Terve talv kasutasin Blistex Classic'ud, seega teadsin, et sellest on abi. Niisiis, eile panin seda uut Blistexit kohe huultele ka. Ja ma tundsin küll huultel imelikku kihelust, aga ei teinud välja. Hiljem hakkasid huuled juba rohkem kipitama. Siis läks alumine huul paiste. Vastik oli olla! Läksin magama lootuses, et hommikuks on huul jälle tavaline. Aga ei, mõlemad huuled õhetasid hommikul ja jälle on mul pardimokad! Ma ei saa aru, mis toimub. Ma tean, et ma ei saa huuleläikeid ja värvilisi huulepulki kasutada, sest mul alati tekib õhetus ja kihelus (see on terve elu nii olnud..). Kuid nüüd ei saa ma osasid hügeenilisi huulepulki ka kasutada. Ilmselt on neis kõigis mingi aine, mis minu huultel sellist reaktsiooni tekitab. Täna hommikul otsustasingi võrrelda nende huulepalsamite koostisosi, mis mulle sobivad, nendega, mis mu huuled üles paistetavad. Näiteks sobib mulle väga hästi The Body Shopi Mango huulevõi, samuti sobis talvel Blistex Classic ja juba palju-palju aastaid olen kasutanud Oriflame'i Tender Care huulepalsamit. Mis aga ei sobi, on kõik värvilised huulepulgad ja -läiked, samuti need Flava Gaze hügeenilised huulepulgad ja ka Blistex Protection Plus. Uurisi koostisosi tükk aega, aga neis on nii palju sarnaseid asju, et raske on leida, mis täpselt erineb. Iga ühes on midagi erinevat ka ju. Oh, ühesõnaga mingile järeldusele ma ei jõudnud. Olen lihtsalt pettunud, et ei tea edaspidi, mida ma osta võin ja mida mitte. Samas, viimasel ajal olen saanud kanda ka mõnda värvilist huulepulka (nt Maybelline Baby Lips, värv Pink Punsh), mis on mu huultel täiesti head. No lihtsalt ei mõista, mis koostisosa see on, mis minu huultele ei sobi. Ehk kunagi saan selle teada!
Life is a game. | via Tumblr

No comments:

Post a Comment