Monday, July 22, 2013

rice milk and cereals

Mõnda aega tagasi ostsin poest mandlipiima ja proovisin selle ära. Minu meelest on mandlipiimal väga tugev mandlimaitse. Seega meeldib seda mulle vaid smuutides ja pudrutegemisel kasutada. Otsustasin ära proovida ka riisipiima. Olin lugenud, et see pidavat olema rohkem lehmapiimale sarnasem ja mahedama maitsega. Aga mina sellega küll ei nõustu. Riisipiim on väga magus! Ja minu meelest ka väga rasvane..ta on küll hästi vesine ja tunub, et nagu läbipaistev, aga seda juues on huuled kuidagi õlised pärast. Mulle üldse ei maitse! Ma ei saa aru, kuidas inimesed joovad riisipiima niisama toidu kõrvale, lehmapiima asemel. See riisipiim on ju magus. Ma küll ei taha soolase toidu kõrvale nii magusat jooki. Kuna riisipiim on õline, siis ei tahaks ma seda ka smuutides kasutada. Korra tegin sellest putru, kuid valasin lehmapiima ka hulka. Siis oli täitsa hea. 
Aga riisipiima ma rohkem ilmselt ei osta. Pigem ostaksin mandlipiima - sellest saab väga maitsvat putru keeta :)

// I decided to buy and try out how a rice milk tastes. I think it's quite watery and alos very oily. I don't like it. I prefer almond milk if I want to make smoothies or porridge. What surprised me the most was that rice milk is very sweet. It doesn't have sugar in it, but the sweetness is from the rice itself. I cannot imagine drinking it while eating a dinner...it's just too sweet.//
Rääkides juba piimast, ei saa üle ega ümber sellest, mille peale mul kodsu piima kõige rohkem kulub. Enim kasutan piima ilmselt hommikul müsliga söömieks. Samuti pudru keetmiseks ning õhtusöökidel kastme valmistamiseks. Kui tuleb smuuti isu, siis seda teen ka alati piimaga (piim ja marjad). 
Hiljuti poes käies, nägin hästi armsaid väikesi Kellogg'si krõbinapakke. Need tuletasid kohe meelde mu lapsepõlve, sest siis ma selliseid sõingi :) Ostsingi ühe suure paki neid nostalgia mõttes koju ka :) Ühes suures pakis on kokku 8 väikest pakki. Neid on seal erinevaid sorte. Mu lemmik on ilmselt see tiigriga, kus maisikrõbinad on suhkrukihiga kaetud :P Kuigi ma hetkel püüan suhkrust hoiduda, siis ilmselt neid kõrbinaid söön hommikuks vahel ikka :)

//I saw these cute and little Kellogg's packages at foodshop and decided to buy these. They remind me of my childhood when I used to eat these a lot :)//



2 comments:

  1. Suur tänu selle postituse eest! Nüüd ma ei hakka oma raha selle riisipiima peale raiskamagi.

    Huvitav, meie peres ei söödud kunagi neid hommikusöögihelbeid. Alati oli võileib või puder hommikusöögiks. Vahel jogurt.

    Siin Iirimaal on aga hommikuhelbed väga populaarsed. Neile on pühendatud poes vähemalt 10-meetri pikkune riiul, mis on maast laeni. Olen ka saanud enamusi neist proovida, kuigi nüüd pole aastaid enam sellist hommikusööki saanud.

    Mu lemmikud on: Cookie Crisp, Golden Nuggets ja Multi-Grain Shapes. Need esimesed on niisama snäkina väga head ja neile ei pea üldse piima lisamagi! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me sõime tavaliselt ka putru ja võileiba, aga ka helbeid, eriti neid tavalisi maisihelbeid. Kuid väga varasest lapsepõlvest mäletan, et neid mini-kellogg'seid sai ka söödud :)
      Ma olen ka neid Cookie Crispe ostnud (hetkelgi veel 2 pakki kodus), aga ma eelistangi neid niisama snäkina, sest mulle ei meeldi, kui piim läheb kakaoseks. Paljalt on need küll head :)

      Delete