Thursday, May 9, 2013

kolmapäev on möödas! yay!

Viimased päevad on nii pingelised olnud. Valmistusin soome keele eksamiks ning närv oli sees. Iga päev muudkui unistasin, et oleks kolmapäev juba möödas. Ja eile oligi kolmapäev ehk siis soome keele eksam. See läks mul väga hästi :) Õpetaja parandas töö kohe pärast eksamit ära (kuna eksamile tuli kohale vaid 5 õpilast). Sain A :) Olen üliõnnelik. 
Soome keele eksamiks kordamine käis koos KitKati jäätisega :)
Pärast eksamit oli tõeline pingelangus.. jalutasin koju ja oh kui kerge oli olla! Kodus pidin muidugi matemaatika kontrolltööks õppima. Natuke kordasin, aga leidsin, et mul pole seal midagi eriti õppida. Niisiis tegelesin hoopis geomeetria teoreemide tõestustega. Kaks esimest on nõmedad, ülejäänud 5 täitsa ok! 
Täna oligi mata kt ja pärast seda kõndisin koju, kuna loengute vahel oli pikem paus. Täna oli ülemõistuse soe ilm Eesti kevade kohta. Nii mõnus! Kodus sõin kiiresti salatit, panin seeliku selga ja läksin kesklinna.
Minu uus lemmiksalat, mis koosneb kapsa-porgandi-salati segust, tomatist, kanafileest, riivjuustust ja Caesari kastmest! Kusjuures see valmib nii kiirelt ja on sõltuvust tekitav! 
 Teel kesklinna nägin puu all oravat. Istus seal ja vaatas mulle otsa. Mõtlesin, et teen pilti, aga kaamera on Johannesega Soomes ja minu mobiilikaamera kõva klõps oleks orava ära ehmatanud. Aga seisin seal natuke aega ja jälgisin seda armast olevust. Ta võttis puu alt mingi vana käbi ja hakkas seda närima. Jätsingi ta siis enda toitu nautima. Ise aga sammusin poodide poole :) Poodlesin natuke, ostsin Yo jogurtit (frozen jogurt) ja läksin tagasi ülikooli. Ülikoolis üllatas Jane mind armsa šokolaadiga, millel oli kirjas, et ma olen parim. :) No seda ma juba ära ei unusta! ;)
Meediakasvatuse loengus tegime raamatule reklaami. See oli päris huvitav kogemus. Pidin loengust kahjuks varem lahkuma, sest mul oli kodus Johannese Interneti pangakoodid ja temal läks neid just Soomes vaja. Aga ma usun, et ei jäänud millestki erilisest ilma :P
Kahjuks pärast loengut ilm enam nii kuum polnud. Pilved olid taeva kohale kerkinud ja isegi paar piiska tuli.

Nagu ma ütlesin, siis fotokaamerat mul hetkel Eestis pole. Seega ma eriti palju pole pilte teinud. Enda mobiiliga ei viitsi ilusaid vaateid ja kevadisi lilli väga pildistada, sest tean, et need ei tule eriti kvaliteetsed. Aga oma toitu pildistan ikka :D Just nagu ma muud ei teekski - ainult söön :D
Puuvilja salat on ikka minu lemmik :)
 Šokolaadi-karamelli kook...rohkem sõnu ei ole vaja!
 Kui viinamarju pole, siis maasikad sobivad IDEAALSELT!
 Taaskord pildil minu lemmiksalat - panen sellele nimeks "Caesar de Sandra" salat! Kuigi antud pildil pole ma salatile veel caesari kastet pannud..

PS! Selleks õppeaastaks ongi loengud läbi! Täna oli viimane päev. Nüüd veel kolm eksamit ees: 14.mai, 20.mai ja 21.mai. Pärast seda algab tõeline puhkus ja saan viimaks lõõgastuda!!!

No comments:

Post a Comment