Sunday, May 19, 2013

Maijooks, tore üllatus ja super ilm!

Viimane nädal on nii kiire ja teguderohke olnud. Mul pole olnud võimalust üldse blogisse kirjutada ja praegugi on vaid hetk aega. Ma oleks juba ammu kirjutanud, kui mul oleks Internet olnud. Aga meie uues korteris seda veel pole. Kolimisest rääkides võin öelda, et ma poleks osanud arvata, et meil on nii palju asju. Tegin asjade hunnikutest pilte ka. Kui meil Internet olemas on, siis teen ühe pikema postituse kolimise kohta. Uuest korterist nii palju, et köögis olen asjad korda sättinud ja köögi seina olen ka värivnud. Kaks seina veel vaja värvida. Johannes tegeleb täna magamistoa värvimisega.
Ma olen juba tagasi Eestis, kuna eile oli Maijooks ning teisipäeval ja kolmapäeval on mul ülikoolis veel viimased eksamid vaja sooritada. Siis saangi täielikult puhata ja uue kodu korda sättimisele pühenduda :)
Maijooks oli väga kihvt. Jooksin kõik need 7 km koos oma õe Merikaniga..sellises mõnusas ühtlases tempos. Ma ei väsinud absoluutselt ära. Üldse ei ajanud hingeldama. Ilm oli ka super. Enne jooksu natuke sadas, aga jooksmise alguseks tuli päike välja ja saatis meid ülejäänud päeva :)
Pärast jooksu peesitasime murul, sõime natuke ja nautisime head ilma. Siis sõitsime Kohilasse, grillisime ja õhtul vaatasime Eurovisiooni. Ema küpsetas selleks imehead rabarberikooki ;) See sa nii kiiresti otsa, et otsustasime täna veel teha! Eurovisioon oli kihvt, aga ma olin seda vaadates päris väsinud. Kahju, et Birgitil eriti hästi ei läinud. Aga tore, et me finaalis olime:)
Täna on super ilm! Võttsin aias natuke päikest, aga kaua ei saanud, sest mul hakkas pea valutama..ilmselt sellest kuumusest. Tegingi siis seda sama imehead rabarberkooki. Kookidest rääkides, ma sain täna toreda üllatuse osanikuks. Nimelt selgus, et mina võitsin mu lemmik blogija Triinu giveway, milleks on kokaraamat! Kes mind vähegi tunneb, teab, et see on just selline asi, mis mind õnnelikuks teeb! Ootangi juba, mil saan enda uues kodus midagi uut ja huvitavat küpsetada. Ilmselt siis, kui meil kodu korda seab, valingi uuest kokaraamatust ühe retsepti ja selle küpsetisega tähistame elu uues kodus :) Tore!
Nüüd aga lähen taas õue. Grillime ja niisama naudime seda ilusat ilma! Enne kordasin natuke geomeetria suuliseks eksmiks. Oh, ma ei jõua ära oodata, mil kõik on nende kooli asjadega juba ühelpool!!!! Kolmapäeval lähengi tagasi Soome. Seal meil Internetti pole. Eks ma käin siis vahepeal isa juures tema läptopis :)
 
 
 

No comments:

Post a Comment