Sunday, August 25, 2013

tagantjärele pulma ettevalmistustest // our wedding planning

Kust küll alustada. Kolmenädalane puhkus Eestis on läbi. Oleme juba kolmandat päeva tagasi Soomes. Puhkus oli suurepärane. Pean vist ikka alustama sellega, et mul on nüüd uus perekonnanimi. Johannes ja mina abiellusime. Plaanisime seda kõike juba terve suvi. Uskumatu küll, aga isegi väikese registreerimisega on palju asju planeerida (riided, soeng, meik, fotograaf, pulmatort, nõud, külalised, transport jne). Me broneerisime Õnne Palees ka banketisaali, kus saaksime külalistele pulmatorti ja šampust pakkuda. Kuna ilm oli ilus, siis saime olla väljas "banketisaalis", milleks oli imeilus sisehoov väikeste laudade ja toolidega. Kõik oli äärmiselt kaunis.
Hetkel on emotsioone nii palju, et üldse ei tea, kust kirjutamist alustada ja mida üldse kirjutada..Ma olen tavaliselt suur detailidesse laskuja, aga see blogipostitus tuleks vist väga-väga pikk, kui ma absoluutselt kõigest kirjutan. Las see postitus olla siis selline, mis annab ülevaate meie pulma ettevalmistustest. Pulmapäevast kirjutan siis, kui saan fotograafilt pildid kätte :)
Alguses otsustasime Johannesega abielluda kahekesi. Kuupäevaks tahtsime 13.augustit, sest see on meie tähtpäev. Sel aastal sai 13.augustil meie suhtel täis 3 aastat. Kahjuks aga sattus sel aastal 13.august teisipäevale ning teisipäeviti ei toimu Õnne Palees abielutseremooniaid. Lihtsalt kabinetis abielu me ka allkirjastada ei tahtnud. Mõtlesime siis võtta 14.august. Aga siis selgus, et Johannes peab Soomest võtma tõendid, mis näitavad, et ta pole Soomes abielus. Sellega läks ka aega ning lõpuks kui kõik paberid olemas tagasi Õnne Palees olime, et kuupäeva määrata, tuli välja, et esimene vaba kuupäev on 16.august. Sel päeval on aga mu õe ja vanaema sünnipäevad. Seega valmisime hoopis 21.augusti :) Kogu see kuupäeva valmine toimus juunikuus. 
Nagu ma mainisin, siis alguses planeerisime abielluda nii, et olemegi vaid kahekesi registreerimise tseremoonial. Kuid mingi hetk see muutus ja lõpuks olid kutsutud just need kõige lähedasemad ja kalleimad inimesed, kellega me seda erilist sündmust jagada tahtsime :)

Selle väikese pulmaga kaasnes aga palju planeerimist ja tegutsemist :) Broneerisime banketisaali, ema pani mulle juuksurisse proovisoengu aja kinni, Soomes ostsin endale kleidi, netiteel uurisin pulmatortide kohta. Lõpuks oli ikka nii, et enamik asju tegime siis, kui jõudsime augusti alguses Eestisse puhkusele. Siis sai pruudikimp tellitud, kingad ostetud, Johannesele ülikond ostetud. Kuna juba ammu teadsime, et tahame abielluda 13.august, siis vist juba märtsis panime endale Vanalinnas hotellitoa kinni 13.-15.augustiks. Kuid, kuna seda kuupäeva me abiellumiseks ei saanudki, siis panime enda tegelikuks pulmapäevaks muidugi ka hotelli kinni - Vanalinnas Meriton Old Town Garden hotellis. 
13.aug - 15.aug veetsime niisama aega Tallinnas ja nautisime mõned päevad elu hotellis :) Tegelikult oligi see väga hea, kuna 14.august käisin proovisoengus ja pärast seda oli meil tellitud tuttav, kes meid Vanalinnas pilte tegi. Riietusime end pulmariietesse ja lasime mõned pildid mälestuseks teha :) Need pildid olen juba kätte saanud ja postitan ka mõned siia :)

//A week before our wedding we had a photoshoot in Old Town of Tallinn. We were staying in Old Town hotel anyway, so it was nice idea to get some photos of us in our wedding clothes in a beautiful background :) //










Pruudikimbuga oli mul soov, et see oleks lillade ja valgete lilledega, kuna meie pulma teemavärvid olidki lilla ja valge. Mul oli valge kleit ja lilla küünelakk (Essie "Meet me at the altar"), Johannesele hõbe-hall ülikond ja lilla särk ning lips. Tort oli valge, mida kaunistasid lillad roosid. Kuid pruudikimbuga ma päris rahule ei jäänud. Käisin mitu korda lillepoes arutamas ja nemad lubasid teha valgete rooside ja lillade orhideedega, mille nad pidid tellima. Ma koguaeg teadsin, et need orhideed on tulemas. Lõpuks oli nii, et päev enne pulmi selgus, et neid ei tulegi. Seega ma täpselt ei teadnudki, milline see kimp tuleb. Pulmapäeva hommikul läksime kimbule järele. See oli kena valgetest roosidest, mille vahel olid mingid lillad lilled ja rohelised lehed. See oli kena, aga mitte see, mida ma ette kujutasin. Tahtsin, et kimpu vaadates, on tõesti näha, et see on LILLA ja valge. Aga noh, ega kõik ei saagi täiuslik olla. Ilus oli kimp igatahes ja ega ma selle peale eriti ei mõtelnudki. Lihtsalt tagantjärele on selline halb tunne, et see lillepood niimoodi alt vedas.

//Now a little bit of our wedding planning. I wanted a bridal bouquet of white and lilac flowers, but in the end I didn't get the bouquet that I had dreamed of. I was disappointed at the floral shop, but it's okay. The bouquet was still nice and beautiful, but I wished there was more lilac in it. //

Pulmatordiga ja kogu tellimise protsessiga jäin ülimalt rahule. Tahan kõigile soovitada Europagarit!!! Suhtlesin nendega Soomes olles netiteel. Mul oli väga palju küsimusi (mis marjad tordi sees on, kas saab roosade rooside asemel lillasid, mis kell tordi kätte saab, mis kuupäeval selle tellima peaksin, kuidas sellist mitmekorruselit torti lõigata jne). Nad oli tõesti väga vastutulelikud, vastasid kõikidele mu küsimustele väga selgelt. Sain täpselt sellise tordi nagu tahtsin. Peal oli martsipan koos helelillade roosidega, sees kreem koos mustikate, kirsside, maasikate ja vaarikatega. Tort nägi välja imeilus ning maitses tõesti väga hästi! Suurepärane! Ma tellisin 5 kg torti, kuna netist kuskilt lugesin, et ühele inimesele võiks arvestada 200g. Võtsime natuke varuga ka. Kuid pärast selgus, et seda oli rohkem kui küll. Saime ka järgmisel päeval süüa ning ikka jäi alles :) Aga nii head torti söön ma hea meelega mitu päeva järjest!!!

//Our wedding cake was everything I dreamed of! I ordered it from Europagar.ee and I must tell that the communication was so well and nice. They answered all my questions and they made the cake I wanted! It was coveresd by  marzipan and lilac roses, inside was whipped cream and blueberries, cherries, raspberries and strawberries. It was so delicious. Not too sweet, just in balance! //


Hetkel mul planeerimise osas midagi meelde ei tulegi. Ema lasi oma autole teha ka lilledest kaunistuse, kuna ta oli meie autojuht.
Minu kleidiga oli selline lugu, et ostsin selle Soomest, kuid Eestis lasin natuke kokku tõmmata, kuna see ei püsinud hästi üleval. 
Kogu pulmade planeerimine oli põnev, kuid natuke ka väsitav. Pidevalt tegin paberile liste, et midagi meelest ei läheks ja ei ununeks. Abiellusime küll väikselt ja vaikselt, aga ikka tahtsin, et see päev oleks meie jaoks ideaalne. Ja oligi! Tõesti, ma ei oleks tahtnud seda mitte kuidagi teisiti teha! Kõik oli nii nagu me unistasime ja rohkemgi veel! Ma ei suudaks iial vist oma tundeid sellest päevast kirjelduse kaudu edasi anda..



6 comments:

  1. Nii ilusad pildid :) Ja pulm oli ka hästi ilus, palju õnne teile veelkord.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh sulle :) Tore, et te ka kohal olite!

      Delete
  2. Mega palju Õnne Teile!
    Ilusad pildid ja väga ilus paar:)

    ReplyDelete
  3. Palju õnne!
    Jube kahju, et ei saanud soovitud kuupäeval abielluda sellepärast, et Õnnepalee teisipäeviti tseremooniaid ei korralda! Absurdne! Aga samas, vahet ei ole, mis see paar päeva siia-sinna tähendab, kui terve elu koos olete, eks!? :)
    Kas oled juba uue nimega harjunud? Terve elu oled ühtemoodi allkirja andnud ja nüüd pead ümberõppima... meestel on ikka lihtne!
    Kaunid pildid ja tort on imeline! Kas panite ühe torditüki sügavkülma, et järgmisel aastal oma esimesel pulma-aastapäeval seda süüa? Kusagilt kuulsin sellisest kombest...

    Palju õnne teile veelkord!

    ReplyDelete
  4. Aitäh :):)
    Meil oli ka kahju, et meie soovitud kuupäeval nad üldse tseremooniaid ei korraldanud. Kahju, aga samas ega see kuupäev tõesti nii tähtis pole. Plaanime jah ikka terve elu koos olla ja saamegi siis edasi tähistada enda 13.augustit ja ka 21.augustit. :D
    Uue nimega olen juba suht harjunud, kuna juba pikka aega ootasin, millal selle uue nime saan..ja nii ma siis koguaeg peas mõtlesin, kuidas Sandra Rannastik kõlab jne :D Allkiri on mul ka juba välja mõeldud. :D
    Tort nägi tõesti ilus välja ja maitses ka nii hästi! Kahjuks me üldse ei mõelnud selle peale, et võiks ühe tüki külma panna.. meil jäi torti muidu väga palju alles. Järgmisel päeval sõime kõik veel mitu tükki. Aga usun, et esimesel pulma-aastapäeval tellime väärilise tordi (küll väiksema) ja tähistame sama uhkelt :D

    ReplyDelete