Sunday, August 25, 2013

vacation in Estonia

Kirjutan nüüd lähemalt meie puhkusest Eestis. Peale pulmade planeerimise ja pulmade endaga, oli meil Eestis ka palju muid toredaid ja tegusaid päevi.
Mul õnnestus Eestis haigeks jääda, mis oli ikka päris jube. Ma üldiselt väga tihti haige pole. Seekord aga jäin niimoodi haigeks, et mul oli kõrge palavik, süda paha ning jube nõrk olla. Ka kurk oli vahepeal valus. Kõik see kokku oli nii vastik. Pidin mitu päev järjest voodis olema.. nii igav oli. Isegi siis, kui palavik juba üle oli läinud, olin ma ikka nii nõrk. Tõusin voodist, käisin korra köögis ning juba oli nii väsinud, et tahtsin magada. Kusjuures see nõrkus kestis umbes 5 päeva. Iseenesest olin täiesti terve, aga nii nõrk, et magasin päeval mitu korda. Või siis lihtsalt pidin iga 15 minuti tagant istuma.. Ootasin, mil see nõrkus juba üle läheb. Nädalapärast oligi läinud..
Haigusega seoses jäi mul minemata Marina sünnipäevale ning samuti ei olnud minust eriti abi ema kolimisel. Ma lihtsalt olin nii nõrk.
Ka Johannesed oli vahepeal paha, aga õnneks päris haigeks ta ei jäänud. Ilmselt oli see päikesest. Nimelt käisime kohe teisel päeval Eestisse jõudes Pärnu rannas. Olime rannas 5 tundi ning kui pärast koju jõudsime, saime aru, kui salakaval see ilm oli. Rannas oli tuuline ning tundus, et päike ei võta, aga tegelikult olime kõik pärast täitsa päevitunud. Johannes isegi liiga - ta põles ära ning järgmised kaks nädalat sai ta oma kehalt nahka koorida :S
Üldjuhul olime oma puhkuse ajal koguaeg Kohilas Merikani ja Janari juures. Aga paar korda käisime ka Tallinnas kinos ning ka paar päeva veetsime hotellis.
Neil päevil, mil Vanalinnas hotellis ööbisime, käisime Oleviste kiriku tornis oleval vaateplatvormil. See oli väga kihvt! Vaade Vanalinnale ja üldse kogu Tallinnale oli vapustav!

//Vacation in Estonia was so relaxing. We were staying at my sister's place, but we also spent few days in Tallinn in a hotel. While in Tallinn, we aslo went to the tower of Oleviste church. There was such a good view to Tallinn.//

Pildi vasakul pool üleval ongi meie hotell, kus peatusime (see kollane maja).
Oleviste kiriku vaateplatvormil!
Tornilt nägime ka, et Paksu Margareeta peal on katusekohvik. Pärast läksimegi sinna. Paksus Margareetas on meremuuseum, mida samuti külastasime. Katusel oli aga jäätise kohvik, kus nautisime ehtsat Itaalia jäätist.

//From the tower we saw a roof cafe that we wanted to go to . It was in Fat Margareta. There was also a Sea museum in the building that we visited. On the roof was an ice-cream cafe!//

Meremuuseumis :)
Jäätist nautimas!
Pärast Vanalinnas turistitamist, läksime Lidosse ja siis kinno. Vaatasime filmi "Now You See Me", mis oli väga-väga kaasahaarav ja põnev. Ilmselt üks parimaid filmi, mida ma üle pika aja vaadanud olen! Soovitan soojalt!

//After the sighseeing in Old Town, we went to the Lido where we had delicious dinner. And after that we went to the movies to see "Now You See Me". It's such a good movie!//

Sõin Lidos imehead kukeseene-kana pada :)
Kui me Kohilas viibisime, siis tegelesime palju mu õepoja Jonathaniga, käisime mitu korda päevas poes (sest meestel oli koguaeg õlu ja snäkke juurde vaja) ning mehed tegid ka natuke remonti. Täitsa mõnus oli lihtsalt puhata ja mitte midagi teha :) Vaatasime õhtuti ka filme ning niisama rääkisime palju...nalja sai tõesti palju :D
Merikanil oli vahepeal ka sünnipäev, milleks me tegime ka ettevalmistusi. Süüa valmistasime tegelikult liiga palju. Pärast oli tohutult alles!

//While we stayed in Kohila we spent a lot of time with my sister's little son Jonathan. He's such a cute and funny little guy! He likes to play with Jay a lot :D
We aslo watched movies at nights and we celebrated my sister's 26th birthday! //

Jonathan oma lemmik onuga :)
Naerupallike!
Nii tore on tädi Sannu kingadega kõndida :D
Filmiõhtu!
Jonathan tahab onult mütsi..
Ja saigi mütsi enda pähe :)
Ühel õhtul oli meil taevas selline :)
Merikani sünnipäev!
 Emme ja issiga :D
 Johannes on Bonnie täielik lemmik!