Friday, October 18, 2013

snowy surprise!

Kui täna hommikul elutoa ruloo üles tõmbasin, siis ootan mind üllatus - LUMI! Uskumatu, aga tõesti sadas lund ning majade katused, kuude oksad ja muru oli lumega kaetud! See tegi mind kohe niiiii õnnelikuks! Tegelikult eile, kui Johannesega poodi jalutasime, siis ütlesin, et nii külm on - tavapäraselt külmem. Mu kõrvad külmetasin ja isegi kael natuke, kuigi mul oli sall kaelas. Järelikult oligi see märk sellest, et kohe-kohe läheb veel külmemaks ja tuleb lund! Aga ei osanud arvata, et nii ruttu. Kahjuks see lumi on selline lörtsi taoline ja hetkel enam ei saja...seega ilmselt sulab see lörtsine lumi varsti ära :( Loodan, et jõuan ikka enne õue lume sisse tatsama minna! Kell on juba 13.00 ning viimane aeg oleks Johannes üles äratada ja välja minna! Meil oli nagunii plaanis Tarjostalosse minna, kuna seal on hetkel mu lemmikmüsli soodukaga ning Johannes tahab väga Eesti majoneesi. Me küll ei tea, kas leiame seda Tarjostalost, aga lootust on, kuna seal on riiulid mõningate vene, eesti ja saksa toodetega, aga me kumbki ei tea, kas nende seas on ka majoneesi. Johannes nimelt tahab, et ma teeksin kartulisalatit...ja Soome majonees on nii imelikult magus, et seda küll kasutada ei taha :/

//When I woke up today I had a nice surprise - SNOW! The ground, trees and roofs were covered by snow! I absolutely love it! It made my day! Currently it doesn't snow anymore and I guess snow that was fallen down will melt soon. So i definitely need to go out soon...because I want to walk in the snow :D //
Aga mis siis veel. Olin mõned päevad Eestis, kuid üleeile õhtul tulin tagasi koju. Oh kui hea on kodus olla. Nüüd ei pea enne Eestisse minema kui alles 28.oktoober. 

Eile me olimegi niisama kodus. Korra käisime poes ja Johannes käis ka korra meie kortermaja taga asuvas söögikohas, kust ta mulle ostis pitsa ja endale kebabi eine. Ma olin niiiiii näljane, kui ta selle pitsaga koju tuli! Sõin kaks viilu ja oiii kui täis mu kõht siis oli. Hetkel on veel pool pitsat alles. Mis mulle selle pitsa juures meeldib, on see, et see on pannipitsa...paksupõhjaga. Üldiselt kõik söögikohad siin Hyvinkääl pakuvad ainult õhukesepõhjalisi pitsasid, nii et see pitsa oli kohe eriti hea. :)
Eile õhtul ma õhtusööki ei teinudki, kuna sõin pitsat u 16.00 ja enam midagi nii rasket ei tahtnud. Küll aga tegin ma Johannesele ta lemmiktoitu - tatar ja kalapulgad. Seda võib ta vist lõputult süüa!
Ma ise panin endale väikese snäki taldrikule, pikutasin elutoa diivanil ja vaatasin youtube'i videosid. Ja muidugi sõin samal ajal! Õhtul hiljem vaatasime "The Walking Dead" 4.hooaja esimest osa. Väga lahe oli! 

//I was in Estonia for few days, but now I am back at home. It feels sooo good! We were at home yesterday almost the whole day, except a quick trip to the foodshop and Jay also went out to buy us pizza for late lunch. It was delicious, by the way! We also watched The Walking Dead's new episode of their new season and I was snackking bananas, plums and Digestive cookies...and some Fazer candies :P //

Snack for the evening + 100% pure apple-cranberry juice!

We bought some Fazer candies from the shop. I love the dark chocolate candy the most, it has 70% cacao in it!

Täna on mul plaanis peale poeskäiku natuke magistritöö kallal nokitseda ja siis tahaksin lihtsalt teleka ees kududa ja lösutada. Õhtuks teen täna ahjus haugifileed, mille eile ostsime! :)
Aga nüüd riidesse ja õue - ega see lumi ju kaua ei püsi!

//I will probably just knit a sock today and write a little bit of my matser theses. And for dinner tonight I am making overnbaked white fish! 
I better get ready now to go outside! I want to walk in the snow before it melts!//





No comments:

Post a Comment