Saturday, March 15, 2014

Birthday wishes

Mingi aeg ma juba kirjutasin, et mul pole selleks sünnipäevaks mingeid suuri soove. Johannesega läheme meie mõlema sünnipäeva puhul Pariisi. See on ju ideaalne kink!!! 
Aga kui mõelda sünnipäevale endale, siis mulle meeldib alati, kui hommikul äratatakse lauluga ja tuuakse söök voodisse. Johannes on seda igal aastal armsalt teinud ka :) Samuti mu vanemad, kui ma veel kodus elasin. Mingi aeg mainisin Johannesele, et mulle meeldiks, kui tavapärase tordilõigu asemel ootaks mind sünnipäevahommikul hoopis üks hea ja värske sõõrik, küünal peal :) Nii armas ju. Sõõrikute valik on ju nii suur. Neid on igast kujuga ja igasuguse maitsega! Aga ei tea, kas tal see enam meeles on :P
Teine asi, mis mind särama paneks on värsked lilled. Mu tõelised lemmikud on tulbid ja nartsissid. Viimastel aastatel olen sünnipäevaks hästi palju tulpe saanud, aga üldse mitte nartsisse. Loodan, et sel aastal saan nartsisse ka :)
Ja muud nagu polegi. Loomulikult loodan, et enda sünnipäeval ei pea ma ise õhtusööki tegema ;) Sellised väikesed soovid ja ootused on mul minu 24. sünnipäevale. Ma üldse veel ei tea, millal, kellega, kuidas ja kus ma oma sünnipäeva pean. Meil on aprilli alguses kolimine plaanis, aga täpset kuupäeva ei tea. Seega on kõik praegu nii lahtine ja ei saa midagi täpselt planeerida.

//I don't have big wishes for my birthday. But I'd like to be waken up with  a birthday song and have a breakfast in bed. Usually a piece of cake is waiting for me, but this year it would be fun to have a fresh and delicious donut instead, a candle on top. It would look and taste yummie! 
And of course flowers! I love tulips and daffodils. Every year I tend to get a lot of tulips and no daffodils. I hope this year I will get daffodils as well! 
That's pretty much all. I of course hope I don't have to cook dinner on my birthday. So, these are my small wishes and hopes for myu 24th birthday. I don't know yet how, when, with who and where I am going to celebrate my birthday because we are going to move apartments at the beginning of April. But we haven't set a exact date yet. I hope we'll figure it out soon, so I can plan my birthday a bit as well. //
Nostalgia | via Tumblr

No comments:

Post a Comment