Wednesday, March 26, 2014

Spring..yup, it's here ;)

Kevad on mu lemmikaastaaeg. Nähes jälle muru, päikest ja valgust, muutub mu tuju kohe nii heaks (tulbid ja nartsissid ka!). Päike annab energiat ja süstib positiivsust :) Tööle minek on ka mõnust, sest rongis saan lugeda või iPodist audio raamatut kuulata (hetkel kuulan Jodi Picoulti "House Rules"). Hommikuti naudin värskeid smuutisid ja üleüldse söön palju puuvilju. Suhkruvaba kuu on möödunud nii mõnusalt. Mu nahk ja keha lausa naudivad seda vähest suhkrukogust :)
Muidugi on selle aasta kevad jälle natuke ärev ja ootusrikas. Nimelt oleme kolimas uude korterisse (homme saame võtmed kätte!). Ja ka mu magistritöö on lõpule jõudmas (või noh, peab jõudma). On mida oodata. Sünnipäev on mul järgmisel nädalal. Pärast seda on tulemas lihavõtted. Sel ajal tuleb mu sõbranna Taanist mulle külla :) Ma ei jõua ära oodata! Ning pärast seda läheme Johannesega Pariisi. Täna ostsin meile Pariisi Justin Timberlake'i kontserdipiletid ka. Avastasin, et Pariisi piletid pole veel välja müüdud ning juhuslikult olemegi just kontserdi ajal Pariisis. Tahtsime Helsingis Justini kontserdile minna, aga jäime piletite ostmisega hiljaks. Pariisi reis saab selle poolest kindlasti veelgi erilisem olema :)
Mida ma sellelt kevadelt ootan? Palju päikest, positiivsust, kvaliteetaega mehega veetmiseks, uude koju mõnusalt sisseelamist, külalisi, toredat sünnipäeva, ilusat Pariisi reisi ning magistritöö valmimist! 

//Spring is my favorite season. When I see again green grass, sun and light I instantly have a good mood. Sun gives me so much energy and I am so positive thanks to that (tulips and daffodils make me happy too!) :) I enjoy going to work. On the way I usually read a book in train or listen to audiobook. In the mornings I drink fresh smoothies and I eat lots of fruits in general. My sugarfree month has been so nice for my body and skin :)
Sure, this spring is quite exciting and nervebreaking. We are moving to a new apartment (getting the keys tomorrow). And I have to finish wiriting my master theses. There's a lot to wait. My birthday is next week. After that Easters. My friend is coming to visit me from Denmark for Easter holiday. I cannot wait! And soon after that me and Jay are going to Paris. I bought us tickets to Justin Timberlake's concter for Paris just today! I think this concert will make our trip even more fun and exciting! :)
So, what do I wait from this spring? Lots of sunshine, positive mood, qualitive time with my husband, settling in to our new apartment, guests over, fun birthday, nice trip to Paris and finishing my master theses! //
Hello Spring 💐



4 comments:

  1. Nii palju suuri plaane! Ja kõik on nii toredad ka.

    Ma ootan, et ilmad vähe soojemaks juba läheksid. Nii kõrini on talvejopest, mütsist ja kinnastest! Vahepeal juba nagu oli kevad ja päike... aga siis keeras jälle külmaks. Õnneks meil on muru koguaeg roheline ja täiesti tavaline nähtus on jõululaupäeval murupügamine! Puudel veel lehti pole, küll on aga pungad. Ja mõned puud õitsevad!

    Toredat kevadet!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ei tea, kuidas Iirimaal on, kuid siin on kevad täiest kohal! Nii soe on ja viimane nädal aega on koguaeg hommikust õhtuni päike säranud :) :D Oh kuidas ma kevadet armastan! Puudel on ka pungad, ja hommikuti kuulen linnulaulu :)
      Sulle ka ilusat kevadet! Loodan, et su mehel õnnestub Londonis töö leida nagu te soovite :)

      Delete
  2. Kas sa Eestisse ka tuled millalgi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eestisse tulen ilmselt aprilli lõpus korraks, sest siis on magistritöö eelkaitsmine.. aga siis jälle kohe kiiresti tagasi Soome. Ma ei taha töölt väga kaua eemal olla :P Mais jälle Eestisse.. siis kui päris kaitsmine on :P

      Delete