Wednesday, January 29, 2014

Description of my regular day + instagram account


No ma tõesti ei tea, kuhu aeg kaob. Asi polegi selles, et mul pole aega kirjutada..aga pole nagu millestki erilisest kirjutada. Pole olnud aega pilte teha. Ilmselt on asi selles, et olen nüüd töö inimene ja vaba aega vähem. Las ma siis kirjeldan enda üht tavalist päeva, näiteks tänast :)
Ärkan umbes 9.30. Võtan rauatableti, joon klaasi leiget vett, võtan D-vitamiini, lähen vannituppa. Puhastan näo (öisest rasust ja mustusest), pesen hambad (lugesin, et hambaid tuleks pesta enne hommikusööki, sest kui kohe pärast sööki pesta, siis see lõhub hambakihti.. kui väga pärast hommikusööki tahad pesta, siis tuleks oodata vähemalt 2 tundi). Edasi. Teen köögis putru (mandlipiim, rukki-kaerahelbed, mesi, sool). Kui valmis, siis söön seda või ja mustikate (või õunamoosiga). Söön üldjuhul elutoas, vaadates samal ajal Lemmen Viemää (ehk Kirgede Tormi) või hoopis olen netis surfamas (tihti vaatan youtubei videosid). Pärast hommikusööki pesen nõud ja vahetan riided. Teen end korda (kulmud, peitepulk, ripsekoolutaja, huulepalsam, juuksed). Kui aega üle, siis veedan selle tavaliselt teleka ees või Internetis. Enne tööle minekut valmistan ka midagi lõunasöögiks kaasa (wrapp, võileib, jogurt, puuviljasalat...midagi neist). Siis 10 minutit enne rongile minekut hakkan liikuma. Liftiga alla, õues 5 min jalutada ja olengi rongijaamas. Ootan rongi, nuuskan nina (sest külma käes hakkab mu ALATI nohu..jah, mul on külma käes alati ka punane nina :S). Rongi peale lähen kl 12.00 kõikidel tööpäevadel v.a kolmapäeval (siis lähen kl 11). Ootan alati rongipeale minekut, sest tean, et rongis saan lugeda. Tööle minek ja töölt tulek on seega minu jaoks väga mõnusad :) Muidu kodus eriti ei loegi, sest koguaeg on midagi muud teha... too many distractions! Hetkel loen raamatut "The Fault in Our Stars". Väga huvitav lugemine! Kui Pasilasse jõuan, siis panen jope tagasi selga ja ootan viimast peatust - Helsingi. Nüüd tuleb teine osa päeva jooksul, mis mulle väga meeldib. 17 minutit kiiret kõndi tööle. Rõhk sõnal KIIRE! Mulle meeldib, et pean päevas tööle ja tagasi kõndima kiirelt..see on nagu väike trenn. On põhjust end liigutada. Ühesõnaga, kappan läbi Helsingi kesklinna ja osaliselt Vanalinna tööle. Jõuan alati väga täpselt kohale (kas 5 min või isegi vähem enne algust). Aga see on ok, sest ma tulen kaugelt ja mu töö puhul pole punktuaalsus just eriline nõue. Minuti pealt igatahes mitte. Tööl vahetan oma jope õuejõpe vastu ning panen teksade peale ka paksud suusapüksid. Miks? Sest on aeg parki minna :) Lapsed juba on seal mõningate kasvatajatega, ma lähen ka neile seltsi lapsi kantseldama :) Umbes 25 minutit olen ja siis hakkame tagasi lasteaeda minema. Siis on lastel circle time (kui mina annan seda, siis veedan 30 minutit lastega tegeledes vaibal...näitan videosid, tantsime, laulame, räägime erinevatel teemadel, vaatame pilte, loen neile raamatut jne). Kui pole minu circle time nädal, siis 30 minutit joon teed ja räägin töökaaslastega juttu, samuti valmistan järgnevaks tegevuseks ette (kui see on vajalik). Pärast circle time'i ongi tegevuse aeg enda rühma lastega. Üldjuhul on selleks mingi meisterdamine või joonistamine (hommikupoole on rohkem tähtede õppimist ja matemaatikat). Ühesõnaga, meisterdame umbes pool tundi. Siis on snack time :) Lapsed söövad kodust kaasa toodud snäkke, ja mina ka (enda snäkke muidugi, mitte laste omi!). Ja nii me siis istume ja sööme. Lõpuks pühin laua ja lapsed saavad jälle joonistada või niisama mängida. Mina ja mu paariline oleme ka laste juures, räägime juttu, tegeleme nendega. Umbes 15.45 hakkame mänguasju kokku panema (st ütleme lastele, et tidy up time ja nemad peavad ära koristama need mängud, millega nad mängisid). Me muidugi aitame. Ja siis on dress up time. Aitame lastel õueriided selga panna. Siis paneme ise ka riide ja läheme lastega jälle parki. Oleme seal umbes 30 minutit. Enamik lastele tullakse sinna järele. Umbes 16.45 liigume tagasi lasteaeda, mõni laps meiega kaasas. Neile tullakse ka järele, lihtsalt ootame vanemaid lasteaias sees. Vahetan enda jope tavalise jope vastu ja lähen kiire sammuga 17 minutit rongijaama. Rongis söön esimese asjana müslibatooni, käin mobiiliga netis ja hakkan raamatut lugema. Pärast Jokela peatust panen jope selga ja ootan Hyvinkääd. Hyvinkääl kõnnin 5 minutit kiirelt koju. Olen kodus 18.10. Siis pesen käed, panen juuksed kinni, vahetan riided ja hakkan süüa tegema. Õhtusööki söön jälle elutoas teleka või läpaka seltsis (v.a siis, kui Johannes minuga koos sööb..siis sööme köögis laua taga - kuigi mitte alati). Täna tegin õhtusöögiks seljankat, mis oli imehea. Sõin selle kõrvale ka kaks musta leiva viilu taluvõiga (ema tõi Eestist pugiseljankat, musta leiba ja taluvõid - seega väga Eesti päritolu õhtusöök oli täna!). Vaatasin söömise ajal kahte Essiebuttoni videot youtubeis. Ja kui õhtusöök otsa sai (st minu supikauss sai tühjaks), siis patustasin kahe šokolaadiga. Need isegi ei maitsenud mulle, aga mõtlesin, et söön nad ikka lõpuni. Need olid nii jube magusad, et tundsin rohkem suhkru maitset, kui šokolaadi oma. Jube! Üks neist oli Dove'i piimašokolaad ja teine mingi Neste crunch (mõlemad saatis mu sõbranna Mehhikost). Tegelikult kõik šokolaadid, mis ta saatis, on nii magusad.. ma ei ole suhkrufänn, olen lihtsalt ŠOKOLAADIsõber....sega pean šokolaadis tundma ikka eelkõige šokolaadi maitset! Igatahes. Nüüd siis kirjutan blogi postitust. Tavaliselt (neil päevadel, mil ma blogisse ei kirjuta) olen niisama netis, vaatan sarju, youtubei videosid, teen trenni ja söön apelsini. Nüüd ongi aeg trenni teha ja apelsini süüa :) Voodisse lähen kell 22.00 ja loen tund aega raamatut ja siis jään magama. (enne voodisse minekut pesen muidugi hambad ja panen ööriided selga). Aga näe, selline mu päev siis välja näebki. Muidugi on igas päevas väikesed errorid ja muutused, huvitavad ja vähem huvitavamad kõrvale põiked jms. 
Nüüd tahaks mingi hea pildi enda päevast panna, aga pole ühtegi teinud. Valetan! Mul on nüüd puutetundlik nutitelefon ja olen Instagrami konto omanik ;) @sannnu90 Olen isegi mõne pildi juba postitanud, seega sealt võib näha, mida põnevat(!) toimunud on :P

//Time passes by so quickly. How? Why? I just don't have time to blog..or I just don't have anything interesting to blog about. I was thinking of sharing my very usual work day...
In the morning I wake up, take iron pill, drink a glass on water, take vitamin D, going to the bathroom. I clean my face (from all the oil that might have come to my face overnight) and brush my teeth (I read that it's better to brush teeth before breakfast because if you brush right after your breakfast then it's beaking some layers of your teeth..). I'll continue. I make breakfast porridge in the kitchen (almond milk, rye-oatflakes, honey, salt). I eat it with frozen blueberries and a bit of butter (or applejam). I usually eat in the livingroom while watching a German tv show or some youtub videos. After breakfast I was the dishes, change my clothes and make myself look normal (it includes browpencil, conceler, eyelashes curler, lippalm, hairbrush). When I am ready and I have time I spend more time on the Internet. I also find time to make myself something for lunchtime (usually a wrap, sandwich, yogurt, fruit salad..something from that selection). I leave to the trainstation 10 minutes before my train comes. I walk there 5 minutes and then I have 5 more minutes to wait for the train. love getting on a train because it's my special time of the day - book reading time! At home I always have so much other things to do (so much distractions), but on my way to work I can always read in a train! Right now I am reading a book called "The Fault in Our Stars". It's very good! When I arrive to Helsinki I have the second fav part of my day - 17 minutes quick walk to work. I love that my day just requires a bit of quick walking (it's a sporty part of my day!). And I mean I walk veryy fast then! I arrive at work at 12 at noon or 1pm. Depends on a day. Then I change my everyday winter jacket to a old winter jacket. I need that to go to the park where we are with kids for a while. When we come back the kids have circle time. When it's my circle week then I just spend 30 minutes with kids watching videos, listening to music, talking about different topics, reading, singing, dancing, playing ect. When it's not my circle week then I use that 30 minutes to drink tea, talk to my colleagues and just prepare for next activity. Then it's activity time - usually a craft! We do that for about half an hour and then it's snack time. Kids eat the snack they brought from home. I eat, too, my snack. Then kids play some more and about 3.45pm we start to tidy up and dress up. Then we go back to the park and soon the kids are picked up by their parents. My workday ends at 5pm :) Then I walk again quickly 17 minutes to the train station when I take the R train to Hyvinkää. In a train I first eat a granola bar, go to the Internet with my phone and then read a book. If I arrive to Hyvinkää I quickly walk home in 5 minutes. At home I wash my hands, change me clothes and make a dinner. Then I eat a dinner in the living room and watch some youtube videos or just surf on the Internet. And I do that for a while. I also watch my fav tv series. After the dinner today (which was a delicious soup with estonian black bread and good butter) I also had two chocolates that I regret. I didn't even enjoy eating these because they tasted like sugar..not chocolate. Ugh! But it's okay. My day also includes a little workout and after that I treat myself with a orange. And that's exactly what I am going to do after this blog post. 
I usually go to bed at 10pm, read for an hour and then fall asleep. Of course each day has errors in my perfect rutine and none of the days are 100% identical. 
I'd like to post now some photos of my day, but I haven't taken any. But I do have an Instagram account now, so you can find my by a user @sannnu90. I have already uploaded some photos there..so you can see some of the photos of my daily life there. //

pastel | Tumblr
Because it's 29th January 2014! ;)

No comments:

Post a Comment