Thursday, January 30, 2014

Starbucks - yes or no?

Täna oli päev, mil astusin esimest korda Starbucksi kohvikusse ja tegin tellimuse. Alustan algusest. Tegelikult polnud mul sinna üldse plaanis minna (vähemalt mitte täna). Aga hommikul käisin Järvenpääl politseis elamisluba tegemas ja siis sõitsin otse Helsingisse, sest koju poleks enam mõtet minna olnud. Nii siis jõudsin Helsingisse umbes 1,5 tundi enne töö algust. Mõtlesin, et kasutan selle aja ära ja käin ühes poes, mis asub mu tööst teises suunas ja tööpäevadel ma sinna ei jõua (sest nagu eelmises postituses kirjutasin ruttan ma Helsingisse jõudes kiirelt tööle ja pärast töö lõppu kohe kiirelt rongile...kõik on graafikus!). Aga täna oli aega. Käsin Aariika poes sõbrannale kinki ostmas. Siis jalutasin niisama ringi. Ja nägin Akateeminen raamatupoodi. Mulle ju raamatud meeldivad. Aga enne, kui sisse jõudsin minna, tuli meelde, et selle raamatupoe kõrval ongi ju Starbucks. Seega seadsin raamatupoe asemel sammud hoopis Starbucksi kohvikusse. Seal oli päris pikk järjekord, aga see liikus väga kiirelt (ootasin kokku vaid 5 minutit). Menüüd vaadates sain aru, et ega see pole vist koht minu jaoks. Ma ju ei joo üldse kohvi! Aga seal oli ka kahte sorti kuuma šokolaadi (ehk lihtsalt öeldes kakaod). Valisin karamelli kakao. Järjekorras seistes silmasin ka küpsetisi, mida nad pakuvad. Ülehinnatud minu meelest! Otsustasin, et küpsetist ma ei osta. No ja siis tuli minu kord tellimus eritada: palun üks caramel hot chocolate. Nad küsisid mu nime topsile. Ütlesin. Ja siis küsisid, kas soovin ka mingit küpsetist. Siis ma vaatasin ringi - ja kuigi üldse ei tahtnud - ütlesin: jah, one raspberry cheesecake muffin. WHAT IS WRONG WITH ME???? Miks ma selle tellisin? Ma ju ei tahtnud seda! See oli nagu mingi magical trick. Nad küsivad ja ma lihtsalt tellin. Ma ei tahtnud seda kahel põhjusel: 1) ülehinnatu ja 2) ma ei tahtnud magusat süüa. Aga total fail! Samas, ega see nüüd nii jube patt ka polnud. Sain oma tellitud kauba kätte ja istusin. Tegin kõige pealt Instagrami pildi, sest tundsin, et pean seda ajaloolist hetke jäävustama. Tehtud! 
Siis asusin sööki-jooki nautima. Ja siin selgub tõde: mulle üldse ei maitse magusad joogid! Ma olen SUUR šokolaadisõber, aga mulle ei meeldi "šokolaadi" juua...sõi kakaod. Näiteks Johannes joob kakaod väga palju ja meeleldi..mina teen seda talle. Aga ise ma küll ei taha! Nii magus ju! Sama oli selle Starbucksi kakaoga. Mulle üldse ei istunud. Mulle ei meeldi ka magusad töödeldud mahlad ega magusad teed. Jook peab ikka värskendav ja mahe olema!
Muffin oli hea, aga ei midagi erilist. Rohkem ma seda 4.60 euro eest küll ei ostaks. 
Üleüldse rohkem ma ilmselt Starbucksi ei lähe, sest mul sinna asja kahjuks (või õnneks?) pole. Aga vähemalt saan ütleda, et olen käinud ja saan oma kogemuse põhjal ka arvamust avaldada. Täna just töökaaslastega arutasime, et eks see Starbucks oli ikka rohkem brändi tõttu nii kuulus. Ja ausalt neile, kellele ülimagusad ja suhkrut täis kuumad joogid meeldivad, sobib Starbucks ideaalselt. Kahjuks mulle mitte. 

// Today was a day when I first stepped into Starbucks cafe and ordered my first drink there. But lets start from the beginning. I arrived to Helsinki about 1,5 hours before my work started. So, I decided to go to a shop to buy a gift to my friend. It was the opposite side of my work place (that's why I usually don't have time to go there). But today I had time. So, I bought the gift and then I was just walking around. I saw a book shop. But before I stepped in I remembered that this is the book shop that has Starbucks cafe in there. So, I quickly walked toward the Starbucks cafe. The line was quite long, but it moved really fast. In there I realized I don't have much choice - I don't drink coffee, so I had to order hot chocolate. I chose caramel hot chocolate. I didn't pla buying any muffin or cookie because they seemed overpriced to me. But then the girl took an order and asked if I liked a cookie or muffin too, I went crazy and ordered a raspberry cheesecake muffin. WHY? WHAT IS WRONG WITH ME? I didn't even want that! I had two reasons not to buy a muffin: 1) overpriced and 2) I didn't want to eat any sweets.Total fail! But it's okay. It was my first time there! I sat down, took a photo for Instagram (this historical moment must be captured) and started enjoying what I had ordered. And now comes the truth: I do not like sweet drinks. And so for I didn't like that caramel hot chocolate. I love EATING chocolate, but not drinking it..or cacao. Or even sweet juices.(only natural ones). I quite knew it when I went there, but I still wanted to try it. The cheesecake was good, but nothing special, especially consideringthe high price. 
So, I am sure I won't go there anymore because I just don't like sweet drinks. It's not a place for me. But at least I can say I have been to Starbucks and I have my own experience and opinion about it.


2 comments:

  1. Mulle väga meeldib Starbucksi kohv. Mina tellin cappuchinot alati. Suhkrut ma sinna ei pane aga vahel lasen mandlisiirupit sisse panna. Nende kohv on absoluutselt kõige parem! Olen paljudes kohvikutes siin Dublinis kohvi joonud aga Starbucks on tuhat korda parem kui kõik teised.

    Kakaod ma ei joo kunagi. Parem siis juba lihtsalt šokolaadi süüa. Sealt saab muidu teed ka osta. Suvel isegi jääteed.

    Starbucksi toitude hinnad on tõesti üle mõistuse. Ma sealt muud, peale kaneelisaiakese, polegi maitsnud. Aga ega see polegi ju toidukoht. Ikka kohvi pärast minnakse sinna.

    Miks sa kohvi ei joo?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma pole kunagi kohvi joonus (st proovinud olen küll). Mulle meeldib kohvi lõhn, aga mitte maitse.
      Ma olen kindel, et paljud väga armastavad Starbucksi kohvi (sest niisama see ju kuulsaks ei saanud). :D Kihvt, et sulle meeldib ka :)
      Tean jah, et teed saab ka Starbucksist, aga minu meelest on imelik osta teed, mida ma ise saaks kodus teha. Ei raatsiks raha sellise asja peale raisata (üldse pole mulle kunagi meeldinud jooke osta..ka poest näiteks limonaadi jms. Kodus saan ju vett tasuta. :P). Kui suvi tuleb ja Starbucksi asja on, siis tellin jääteed :) Usun, et see on hea, kui mitte liiga magus :)

      Delete