Monday, May 5, 2014

Bonjour Paris! #Part2

Pariisi esimesed kaks päeva olid nii huvitavad ja imelised. Samamoodi ka järgmised kaks päeva ;)

Kolmandaks päevaks Pariisis oli meil planeeritud Louvre muuseumi külastus. Saime muuseumisse tasuta sisse, kuna oleme alla 25.eluaasta ja oleme Euroopa Liidust. Ma ei teadnud, et Louvre on NII SUUR! Me käisime ringi 4 tundi ja ikka ei jõudnud kõike ära näha! Lõpuks lihtsalt otsisime Mona Lisa maali üles ja siis käisime veel natuke ringi ning suundusime hotelli. Louvres olles sõin esimest korda macroonse :D Nii head! Varem arvasin, et need ei maitseks mulle, kuid olin nii vale! Kuigi olime Louvre'st väsiunud läksime siiski tagasi Notre Dame juurde, sest mõtlesime, et peaks ikka seal kirikus sees ka ära käima. Johannes sai endale seal Notre Dame pildiga mündi. Mina ostsin ingli kuuseehte, mille saan jõuludel kuusele riputada:) Sain kirikus ka küünla süüdata! Peale seda käisime suveniiri poodides, et natuke perele ja endale koju suveniire osta. 


Tagasi teel hotelli käisime läbi toidupoest, kust ostsime prantsuse pikka saia, salatit jms. Johannes läks McDonaldsisse oma toidu järele, mina olin hotellis. Kui ta tagasi tuli, üllatas ta mind magustoiduga kondiitriärist nimega LeNotre Paris. Mõlemad sõime šokolaadikooki ja šokolaadiekleeriga saia. Nii head :):) 
Puhkasime natuke hotellis ja siis seadsime sammud metroosse, et sõita Stade de France'i, kus toimus Justin Timberlake'i kontsert. Olin nii põnevil! See oli vist päris esimene kord, kui ma nii suurel kontserdil käisin, sest seda ei anna Saku Suurhalliga võrrelda. Inimesi oli nii palju ja staadion oli väga suur. Kontsert oli super!!!! Justin Timberlake oli nii vägev! Ta laulis uskumatult palju laule! Kogu show oli super äge!!!!!! Kuna staadioni kohal katust polnud, siis mul hakkas lõpuks päris külm, aga Johannes andis oma dressipluusi mulle.. Muidugi ootasin ma kõige enam Mirrors laulu. See oli kõige viimane. Kogu rahvas läks pöördesse :D:D Mõtlesime Johannesega minna Eiffeli torni juurde pärast kontserti, sest siis on torn tuledes. Aga kontsert lõppes nii hilja, mul oli külm, olime mõlemad suht väsinud ja niiiiiii palju rahvast oli, kes tahtsid metroole minna. Hobustel politsei pani vahepeal tänava kinni, et osa rahvast saaks metroosse minna ja osa pidi ootama. Aga kõik toimis suurepäraselt. Metroode juures olid ka spetsiaalsed töötajad väljas, kes kõike korrigeerisid, et metrood ei oleks ülerahvastatud ja et keegi viga ei saaks. Selle kohapealt olime Johannesega mõlemad positiivselt üllatunud. Uskumatu, kui palju vaeva nähakse ühe kontserdi korraldamisel!


Hotelli jõudes vajusin kohe magama. Järgmisel hommikul käisime söömas ja võtsime kohvrid ning suundusime lennujaama. Oleksime saanud mõned tunnid veel Pariisis linna peal veeta, kuid kuna meil olid kotid meiega, siis otsustasime kohe lennujaama sõita ja seal poodides käia jne. Kohapeal selgus, et Pariisi lennujaamas polnudki eriti palju poode. Aga ostsime mõlemad ühe raamatu ja snäkke ning lugesime, rääkisime juttu jne. Aeg lendas nii kiirelt! Meie lend hilines ning lõpuks, kui lennukile jõudisime, siis olime kindlad, et Riias ei jõua me teisele lennukile (meil oli vaheistumine Riias). Kui Riiga jõudsime, siis meie lennuk Helsingisse oleks pidanud juba olema ära lennanud, aga lennuk ootas meid (ja teisi, kes Pariisist Helsingi lennule pidid minema). Saime taaskord positiivselt üllatada! Lõpuks jõudsime Helsingisse 00.30. Olime nii väsinud. Sealt läksime bussiga Tikkurilasse ja seal pidime rongi ootama 50 minutit. Kodus magama sain kl 3 öösel. 
Selline see meie reis oli. Igati tore ja palju mälestusi pakkuv!!! Mul on juba mõte kuhu järgmine kord reisida:)

No comments:

Post a Comment