Thursday, May 1, 2014

Friend visiting and Easter

Oh Aprill. Küll ma olen su unarusse jätnud. Kuigi blogis on mu aprill väga tühi tundunud, tegelikult oli mu aprill väga-väga tegus ja super äge!
Esiteks käis mu sõbranna Elise mul külas. Ta on mu kooliaegne sõbranna, kes elab juba viimased 5 aastat Taanis. Eelmine kord nägimegi täpselt aasta tagasi munadepühadel. Samamoodi sel aastal. Värvisime isegi koos mune ;) Ja üleüldse oli väga tore jälle koos aega veeta, maast ja ilmast rääkida jne. Vaatasime õhtuti filme, tegime süüa, käisime korra ka kinos. Mu ema ja ta elukaaslane tulid ka ühel päeval külla, siis veetsime kõik koos aega. Tõesti mõnus, kui vahepeal külalisi käib. Samas pärast külaliste lahkumist oli mõnus ka niisama oma mehega kahekesi olla :) 
Panen mõningaid pilte aprilli kuust ja sellest, kuidas ma kodus kevadet tervitasin :)

//Oh, dear April. Sorry I have paid so little attention to you. Even though I haven't had much time to write, my life has been pretty active and super fun!
Let's start with the fact that my  friend Elise came to visit me from Denmark. We had so nice time together, chatting about everything, cooking, watching movies ect. I really missed her! While she was here one day my mom and her boyfriend (how weird to use that word!) came to visit me as well. We all had fun time together (ate a lot, went to the shops, had nice walks ect). 
I will post some photos of April and how I said hi to spring :) //

At work using letters to create words. Thinking of my hubbie as usual :)

 Went climbing with Jay. We both loved it sooo much and we'll definitely go back soon ;)
 In April I ate salads more than anything else I think. It was the sunny weather that made me want something lighter!
 My new fav thing to eat!!!!
 Little grasshead that I made! It still has grass growing and it's still smiling :)
 Easter eggs! Look at that one in the middle and right. I used dill to create that cool look ;)
 Elise brought me some Danish chocolate candies :) Yumyum!
 Me and Elise :) I forgot my sunglasses, but it's okay. 





No comments:

Post a Comment