Friday, May 23, 2014

Food review: Quinoa

Juba mõnda aega mõtlesin, et peaks kinoad sööma. Nii paljudes kokandus blogides jne on sellest juttu. Kuigi seda kiidetakse, olin ma arvamusel, et minule see ei maitseks. Siiski otsustasin ma osta paki kinoad ja ära proovida. Minu suureks üllatuseks meeldis selle maitse mulle kohe väga!!! Nii maitsev! Seda annab natuke ehk võrrelda tatraga, kuigi kinoa on palju maitsvam! Mul on hea meel, et seda proovisin ja nüüd endale uue lemmiku leidsin :) Isegi Johannesele maitseb! Nüüd on meil pealekartulite, pasta, riisi ja tatra veel üks valik, mida liha/kana/kala kõrvale süüa :)

// I had of course heard so much about quinoa, but never really tasted it. But about a week ago when I was in the foodshop I decided to buy it. 
To my surprise it was so easy to make it. Just boil and add a bit of salt. For some reason I was sure I wouldn't like the taste. But I couldn't have been more wrong. I LOVE it! It's my new favorite food! I would compare it with buckwheat, only quinoa is much better! Even my husband liked it, which is a big thing!!! I have also made a wok of quinoa and veggies. Quinoa is super food in every way! I am glad I decided to try it :) //


2 comments:

  1. Hei!

    Proovige bulgurit ja kuskussi ka. :)

    ReplyDelete
  2. Kuskussi proovisin just hiljuti. Ka väga hea :) Bulgurist pole kuulnud, kuid lähen vaatan, kas leian poest üles :)

    ReplyDelete