Thursday, November 14, 2013

Changes

Täna võtsin endale aega ja tegelesin terve päeva tööks ettevalmistamisega. Planeerisin novembri ja detsebri tegevused ära - art, drama & music ja cooking. Kui kell 20.20 valmis sain, siis nägin oma postkastis kirja meie lasteaia õppealajuhatajalt, kes kirjutas, et on toimunud muudatused ja nad sooviksin, et ma hakkaksin hoopis 4.aastaste õpetajana (enne pidin olema 5.aastaste oma). Ja see tähendab muidugi, et kõik, mis ma planeerisin on nüüd suht kasutud (v.a cooking). Aga ma olen tegelikult õnnelik selle muutuse üle, sest nüüd on 4.aastastega minu vastutusel letter related crafts, boardgames ja baking. Igaüks siis muidugi eripäeval (nagu ka koolis on lasteaias lastel nö tunniplaan). Meie lasteaias on lastel päevas tavaliselt hommiku poole üks ainealasem tund, nt maths või language, pärast lõunat on aga rohkem loomingulised tegevused, nt art, cooking, drama ect). Igal päeval on alati kindlad tegevused. Väga palju on muidugi lastel ka vaba aega mängimiseks. Igatahes, nagu ma ütlesin, siis 4.aastaste tunniplaan ja just need tegevused, mida mina planeerin, on mulle sobivamad. Ma ju enne niiiii kaua nuputasin, mida 5.aastastega draama ja muusika tunnis teha. Nende inglise keel on väga erineval tasemel ja raske on mingeid erilisi näidendeid nendega luua. Küll aga mõtlesin ma jõulupeoks juba laulu ja väikese esinemise neile välja...aga noh, nüüd on mul hoopis 4.aastased ja õnneks hetke seisuga mingit draamat ja muusikat ma neile andma ei pea. Aga kui selgub, et peab, pole ka hullu. Kasutan siis seda sama laulu :) Aga tegelikult olen väga põnevil! Juba homme näen kõiki töökaaslasi jõuluõhtusöögil ning seal kohtan ka enda paarilist Kseniat (ta on vist ainuke, keda ma meie Kamppi lasteaiast näinud pole...ma isegi ei tea, mis riigist ta pärit on). Meil on nimelt lasteaias õpetajad erinevatest riikidest, ka Soomest. Ja kokku on lasteaedu 3, mina töötan Kamppi omas. Kuid kõik on väga lähestiku, võib-olla 2 minutit kõndida :P

//Sometimes things change so suddenly. Like today. I was planning my work stuff the whole day. And then I saw an email that said I am going to be 4 y.olds teacher instead of 5 year olds. Of course all the activites and lessons I planned were meant for 5 year olds. But it's okay. I am actually even happier with my new job tasks :) So, sometimes you have to be open for the changes and it might be surprisingly good for you :) I am definitely very excited to start working already! I will meet my workmates at Christmas dinner tomorrow evening! //
PearlandPeacock | via Tumblr

2 comments:

  1. Ksenia peaks ju vene nimi olema. Kui ta päris Venemaalt ei ole, siis äkki mõnest Balti riigist.

    Väga lahe lasteaed tundub olevat!

    ReplyDelete
  2. Hehe, ma ise mõtlesin ka, et Ksenia kõlab justkui vene nimena, aga no tänapäeval enam üldse ei tea. Micha ja Mila on ju ka vene nimed, aga näe, USAs kuulsad näitlejad :P

    Lastead on jah väga lahe. Aga no mis ma räägi, ma pole isegi veel tööle hakanud, aga siiski tundub mõnus :)

    ReplyDelete