Friday, November 15, 2013

yum-num

Üleeile tähistasime Johannesega oma tähtpäeva - 3 aastat ja 3 kuud (homme on muide 3 aastat 3 kuud ja 3 päeva!!! hehe). Ega me midagi väga erilist ei teinud muidugi (mu õde niigi naerab, et me igat pisikest tähtpäeva tähistame, aga me pigem lihtsalt soovime üksteisele õnne, mõnikord läheme välja sööma ja musile meeldib mind ka vahel maiustuste ja lilledega üllatada). Üleeile poes käies ütles ta mulle, et ma ühe värvi valiks..suvaliselt. Ütlesin punane (ilmselt seetõttu, et mul juba jõulumeeleolu). Ja nii ta suundus lilleleti juurde ja tahtis mulle punast roosikimpu võtta. Aga seal oli hoopis punaste ja valgete rooside segu. Super ilus! :) Armas temast! Kodus vaatasime koos The Walking Dead'i ja muidugi tegin ma oma kallile mehele erilise õhtusöögi (loe hakklihakotletid, kartul ja kaste). Talle ju nii meeldib :) Ta ise ütles ka, et nii hea on, kui naine teab, mis mehe jaoks eriline söök on.. no mina oma meest igatahes tunnen!!! 

//Jay and I celebrated our 3 year and 3 months anniversary day before yesterday. It was so nice. Jay bought me white and red roses and I made him special dinner (minced-meat cutlet, potatoes and warm sauce). He really loves this food! //
Ükspäev poes käies (see oli ka üleeile) nägin müügil piparkoogimaitselist kohupiimakreemi. Ma polnud Soomest nii ammu kohupiimakreemi ostnud, nii et kui seda piparkoogimaitselist nägin, siis tekkis eriti suur isu. Järgmisel hommikul sõingi ära. Ja siis sain aru, miks ma Soomest kohupiimakreeme ei osta. Need on kuidagi nii rasvased, et isegi suulaele jääb rasvakiht :/ Mulle meeldivad ikka Eesti omad, mis on palju kreemjamad ja ilmselt lahjemad?! Aga kui nüüd maitsest rääkida, siis see oli päris ok. Siiski mitte nii hea, kui Jänksi piparkoogikohuke (mille peale mõtlemine ajab mul juba suu vett jooksma!). Sellel Soome piparkoogimaitselisel kohupiimakreemil on natuke võlts piparkoogimaitse. Ilmselgelt on see kreem segatud piparkoogimaitseainega, aga see päris piparkoogimaitse on siiski kaduma läinud! Minu arvamus on selline.
Aga ma tõesti ootan, mil Eestisse saan, et Jänksi piparkoogi kohukesi osta. Huvitav, kas kohukesi saab sügavkülmas ka säilitada? Ma ostaks neid siis kohe hulgim :D 

//Another day I bought a foamy milk (rahka in Finnish) that was in gingercookie flavor. I had my expectations high! But unfortunately Finnish rahka is so fat, even the top of my mouth was covered with fat coat :/ And the flavor wasn't the most perfect gingercookie flavor, but it definitely made me feel like it's almost Christmas! So, thank you for that, gingercookie flavored rahka! I cannot wait till I go to Estonia and buy my fav Christmas food product by Jänks. It's sooo delicious! I will probably post million times about it when I am actually eating and enjoying it! //
Ja muud juttu polegi. No, tegelikult söögist võin ma lõputult rääkida. Mu teine unistuste amet õpetajatöö kõrval on kindlasti toidumaitsja ja -kriitik. See selleks. Hetkel on mu lemmiksöögiks isetehtud Ceasari salat, mis koosneb järgmistest elementidest: jääsalat, kirsstomatid, natuke juustu, krõbedad saiakuubikud ja ceasari kaste. Voila! Mõnel korral olen ka natuke sinki lisanud, aga see võib ka täitsa ära jääda. Hea lihtne lõunasöök :) Hommikuti on aga mu vaieldamatuks lemmikuks (peale müsli muidugi) kaerahelbepuder kaerakliidega (vot SEE). Mulle meeldib kuuma pudru sisse panna tükk võid (mitte soolane) ja külmutatud mustikaid. Njämm! Täna hommikul tegin aga üle pika aja mannaputru, sest meie pikakaura-kuitu puuro(aka kaerahelbe-klii puder) sai otsa :/ Ma tegelikult pole ammu mannaputru teinud, sest hoolimata selle heast maitsest, ei anna see midagi..energiat ega valku.. Kaerahelbed on aga kasulikud :)

//I could talk or write about food forever because I just love food (my second dream job besides teacher is being a food taster!!!) Anyway, my fav salad right now is homemade Ceasar salad that has ice-salad, cherry tomatoes, cheese, crutongs and ceasar sauce in it. Yumm! And my fav breakfast is warm oatmeal porridge. I like to add there little bit of unsalted butter and frozen blueberries! Delicious! Dang, it's latenight. I must wait 10 hours till I can have that delicious breakfast again! :P //

No comments:

Post a Comment