Tuesday, July 2, 2013

day with a smile :)

Ärkasin öösel üles selle peale, et kohutavalt müristas. Ja siis lõi äikest ka. Päris hirmus oli. Hommikul aga oli taevas täiesti selge ja õhk mõnusalt värske. Tegin hommikusöögiks Ameerika pannkooke, mida sõime vahtrasiirupiga. Päris head olid, kuid eestimaiseid pannkooke ei saa nendega ikka võrrelda. Tehes neid pannkooke tuli isu väikeste keefiri pannkookide järele. Kui järgmine kord pannkoogi tuju tuleb, siis teengi just neid! 
Ameerika pannkoogid vahtrasiirupiga

Pärast pannkoogi söömist vaatasime televiisorit natuke. Samal ajal panime lõpuks üles ka vannikardina :) Siis läksime keskusesse..Johannesel oli vaja korra Kelas käia ja siis käisime toidupoes ka. Ausõna, me käime liiga tihti poes. Tuleme koju kahe või kolme kilekotitäie toiduga, aga kõik saab kuidagi nii ruttu otsa. Ma ei mõista! Me ju ei söö niiiii palju :/ Kõige rohkem kulub meil ilmselt liha ja puuvilju. Liha sellepärast, et Johannese meelest peab igas õhtusöögis olema LIHA! Mina võiks vabalt ilma selleta ka mingi maitsva õhtusöögi teha. Aga see selleks. Puuvilja kulub meil palju, kuna mina lihtsalt jumaldan puuviljasalateid ja üldse söön igapäev puuvilju. Johannes sööb ainult õuna - üht kindlat sorti. Ta valib neid poes väga hoolega..peal ei tohi olla ühtegi plekki ega triipu ega träpsi. Ja isegi kleepsud tõmbab ta tavaliselt õunte küljest poes ära. Aga tore näha, et ta ikka ka midagi tervislikku sööb :) 
Ostsime köögi lauale armsa valge hüatsindi ja sellega sobivad lillepoti. Mulle meeldivad, kui lilled laual on. Potilill kestab ehk kauem kui lahtised :)
Lilled meie köögis!
Poe olles oli meil kõht juba nii tühi, et otsustasime osta külmutatud hiinatoitu. Sellistes väikestes pakkides. on riis pluss mingi lisand. Valisime mõlemad erinevad sordid. Koju jõudes panime need mikrolaineahju ja siis saimegi lõuna süüa :) Kuid oh õudust - minu oma oli VÄGA terav! Seal paki peal oli vaid üks tsilli märk, kuid au sõna, seda polnud võimalik süüa. Nokkisin vaid kana välja ja Johannes sõi minu oma ka ära. Kuid isegi tema ütles, et see on nii kohutavalt terav - ja uskuge, kui see on tema jaoks terav, siis see tõesti ON terav!
Oh jah, ega mul kõht enam polnudki tühi. Ja nii ma asusin koristama. Mul oli plaan täna väga põhjalikult korteri puhtaks teha. Isegi aknad sain pestud! :) Musi aitas ka :)
Hiljem läksime jalutama, kuid nägin, et Johannes on nii väsinud. Ostsime siis vaid liitri kukeseeni (Eesti seened muide..ja liiter maksis 7 eurot - usun, et Eestis saab odavamalt) ja siis tulime koju. Mina tegin õhtusööki ja Johannes läks magama...ta oli ju öösel tööl ja polnud veel magama jõudnud. 
Enne vaatasin youtube'ist mõndade mu lemmikute kasutajate uusi videosid - enamasti vlogisid. Hetkel meeldivad mulle kõige enam Essie vlog ja Nikki&Dani vlog. Vlogid on toredad, sest nende kaudu õpib päris palju tundma teiste riikide kombeid, kultuuri, toitusid, erinevaid asupaiki jms. Mulle meeldib! Nikki vlogid on alati nii naljakad. Ta on selline hästi positiivne. Ja mulle meeldivad tema lifestyle ja healthy eating videod :)
Igatahes, nüüd ma kavatsen vaadata natuke mööblipoodide kodulehti ja leida meile teleka aluse ja diivanilaua :) Tegin just hetk tagasi endale puuviljasalatit. Õhtusöögist on möödas 2,5 tundi ja kuna ma tean, et tahan üleval olla veel vähemalt 2-3 tundi, siis arvan, et üks puuviljasalat on hea energia hoidja ning ma ei pea päris näljasena ka magama minema :)
Puuviljasalati aeg :)
Varsti hakkab mu hetke lemmik tv-sari Remontoijat. See austraalia remontimise võistlus/sari on eetris nädalapäeviti kl 22.00 AVA kanalil. Kes Soomes elab, sellele soovitan :)
Võib-olla pärast seda, kui und veel pole, vaatan ka Pretty Little Liars'it. Ja siis küll magama!
Homme peaks väga tore päev tulema :)


No comments:

Post a Comment