Sunday, July 21, 2013

that's how I roll..

Täna oli jälle selline kahtlane ilm. Päike paistis, aga taveas olid tumedad pilved. Johannes oli täna tööl 12 tundi ja ma olin üksi kodus. Tegin süüa ja lugesin raamatut. Eile õhtul avastasin, et ma olin kevadel ostnud endale "Minu"-sarjast raamatu "Minu Jaapan", aga polnud seda lugenud. Mul täiesti ununes, et see riiulil lugemist ootab. Eile ma ta avastasin ja täna lugesingi. Nii huvitav on Jaapani kohta palju uut teada saada! :) Mõnusalt ladusalt kirjutatud!
Kui Johannesele töö juurde vastu läksin siis klõpsasin mõned pildid ka :)
PS! Tegin täna endale hommikusöögiks riisiputru, mis on minu puhul midagi uut, kuna mulle pole kunagi riisupuder eriti maitsenud. Kuid täna hommikul oli selle isu, tegin ja nautisingi. Maitsed muutuvad :P

//It was such a weird weather outside today. Sun was shining, but there were dark clouds on the sky. Johannes had a long day at work today and so I was home alone. I was cooking and reading mostly. I found a book that I bought in spring but never got chance to read. It's called "My Japan" and it's very interesting. I have learnt pretty many new things about Japan from that book ;) 
When I went to Jay's work today I took some photos on the way.//







No comments:

Post a Comment