Thursday, July 25, 2013

new bike and forest day (blueberries)

Minu üllatuseks helistas täna isa ja ütles, et on mu maja ees...koos rattaga. Ta käis kirbukal ja nägi täiesti korralikku naiste jalgratast, just sellist nagu ma tahtnud olen. Kuna see oli odav ka (85 eurot), siis ostis ta selle mulle ära. See on tõesti korralik ja mõnusalt suure sadulaga. Lukk oli ka kaasas ja pakikas on rattal ka. Ja mis kõige tähtsam - selle lenks on just selline, et saan sirge seljaga sõita ega pea küürutama, et lenksust kinni hoida :) Ühesõnaga, ideaalne!

//I got a new bicycle today! Yay! It's white and it's just the one I wanted. It's very comfortable to ride with and I love it!//

Käisin eile mustikal ja täna tahtsin jälle minna. Männimets on mustikal pungil täis. Ei saa astuda ega istuda. Eile korjasin ühe karbitäie ja täna jälle. Täna käisin koos isaga. Tema lihtsalt sõi terve see aeg. Kui mul karp täis sai, siis sõin ka. Nii mõnus on peopesasse mustikaid korjata ja siis need korraga suhu pista. Uskumatult hea!!!! Ma oleks võinudki jääda neid sinna sööma :) Tahan homme jälle minna :) Ja nüüd on mul ratas ka, mis tähendab, et jõuan sinna ja tagasi koju palju kiiremini ;) Jee!!! Panen korjatud mustikad sügavkülma, et neid oleks hea talvel võtta ja pudru või koogi peale panna, või hoopis smuutit teha!

//I went to the forest to pick blueberries yesterday. And today I went again, with dad this time. We had so much fun. He ate a lot of blueberries. I picked blueberries to a box. And when it was full I started eating. Yummm!!! I could have stayed there forever :D I am definitely going tomorrow again. I want to put the blueberries to the fridge so I can eat them in the winter too, with porridge, or make smoothies.//

 Nägin metsas ka üht pirakat mesilast. Püüdsin teda üles pildistada, ag ta muidugi lendas eest ära või niisama niheles. Aga sellise pildi ma lõpuks sain :)

//I saw a bee in the forest. It was hard to capture a photo of it, but finally I managed to get one:) //
 Metsas oli juba näha ka pohli. Üldiselt on need veel rohelised või roosakad, aga sain maitsta ka mõnda täitsa valmis pohla.

//I saw some foxberries in the forest. They need more time to get mellow. But I found some red ones and they tasted very good!//

No comments:

Post a Comment