Friday, December 6, 2013

Food review: hummus

Viimasel ajal olen aru saanud, et olen mõningatest toitudest eemale hoidnud just nimelt eelarvamuse tõttu. Arvan, et see ei meeldi mulle, ilma et seda enne prooviksin. Ja nii olen ma ilma jäänud päris paljudest headest asjadest. Hiljuti avastasin, et mulle maitseb Creme Brulee (kuigi ma koguaeg arvasin, et mulle ei meeldiks see). Nüüd otsustasin ära proovida hummuse. Olen juba aastaid mõtelnud, et peaks seda ostma ja proovima, aga siis olen jätnud ikka ostmata, arvates, et see mulle ei maitse.
Eestis olles aga ostsin ära. Siin Soomes pole ma seda kahjuks näinud :/ Aga võib-olla pean hoolikamalt otsima.

//I have recently realized that I have missed out quite a lot of good things just because I think I wouldn't like them. So, now I have decided to be more open-minded and I decided to try out some food that I have always wanted, but never actually got to do it. So I bought hummus when I was in Estonia on Wednesday. Unfortunately, here in Finland I haven't found it. //
Ühesõnaga, sõin eile õhtul esimest korda hummust koos porganditega. Ja oiiii kui hea see on! Mulle nii maitseb! Sõin seda täna lõunaks ka. Ja mul on tunne, et see on selline asi, mis hakkab mul kodus külmkapis koguaeg olema! Mul on tegelikult plaan seda varsti ka ise teha..eks näis, kuidas välja tuleb ja kas isetehtud maitseb sama hästi (või paremini?). Kas kellegil on soovitusi, kuidas ja/või millega hummust süüa? Ma praegu olen seda vaid porganitega söönud. 

// Last night I ate hummus for the first time. I ate it with carrots. And I loved it! It's so delicious!!! I also had it for lunch today. And I have a feeling that it's this kind of food item that I will be in our fridge all the time. But I am wondering how or what else could I eat with hummus? Any ideas? //


No comments:

Post a Comment