Monday, December 2, 2013

Christmas stockings :O

Mulle lihtsalt nii meeldib, kui pärast pikka tööpäeva koju tulles sajab lund, väljas on pime ja tulukesed põlevad. Käisin poest ka läbi ja ostsin pelmeene, sest isu tuli :D Kõht oli ka nii tühi, et saingi koju tulles need ruttu pannile visata! Ja siis nautisin õhtusööki youtube'i videode keskel. See on teine asi, mida ma detsembrikuu juures armastan - Vlogmas! Kes ei tea, mis see on, siis youtube'i kasutajad (nt erinevad beauty, lifestlye vms vlogijad) vlogivad ehk filmivad iga päev detsembrikuus kuni jõuludeni oma igapäeva elu..mida iganes nad sel päeval ka ei teeks. See on võibolla tobe, aga mulle meeldib neid vaadata :) Ootan alati põnevusega uusi videosid! Tegelikult tahaksin ka ise kunagi Vlogamas videosid teha..aga selleks oleks mul vaja head kaamerat! Ja noh, ei tea, keda mu igapäevane tavaline elu väga huvitaks :P Aga mõte on ikkagi kuidagi põnev!
Kui koju tulin, siis ootas mind ees üllatus...asi, mida ma detsebrikuu juures ülekõige armastan! Minu kallsi abikaasa oli mu jõulusoki täitnud maiustustega. Igaks päevaks üks maius. Tegelikult ta ütles, et neid on seal rohkem kui 24..ehk saan ka pärast jõule natuke maiustusi sussi seest võtta. Ta tegi niimoodi eelmine aasta ka, sest siis ma olin Eestis ja tema enamik osa detsembrist Soomes. Seega ta lihtsalt ostis maiustused ette ära. Sel aastal ma ei osanud seda oodata. Aga näe, mu armas mees tunneb mu lapsikut külge ja teab kui väga ma jõulutraditsioone armastan. Mis sellest, et ma juba täistkasvanud olen. Päkad võivad ikka käia :) Võtsingi nüüd just sussist kaks maiust (eilse ja tänase eest). Sain Dumle šokolaadi ja PätKis'i šokolaaditoru. Mõlemad nii head :) Nüüd hakkan maiustama, vaatan veel natuke videosid, siis sätin end magama minekuks valmis ning jätkan netis surfamisega. Kui uni tuleb, siis on hea kohe voodisse hüpata ja magama jääda :)

//One thing that I love about December is Vlogmas. A lot of youtube vloggers make Vlogmas videos in December. Which means that they just film follow-me-around videos every day. For some reason I love these a lot!
Another thing I love about December is Christmas stockings. Here we have a tradition that if you have been a good kid, then a little elf will put something sweet to your Christmas sock or slipper at night when you are sleeping. So, in the morning kids wake up and first thing they do is check their sock or slipper to see if they have gotten any sweets. It lasts till 24th of December. I know I am a grown-up, but I am a total traditions lover! And my husband knows it. When I came home today I saw that my Christmas sock was filled with lots of sweets. He said that there's something for each day. So, I can put my hand in to the sock and take every day one sweet from there. How cute! I just did so, and I got Dumle chocolate (for yesterday) and PätKis chocolate (for today). :) I love Christmas season! //

No comments:

Post a Comment