Wednesday, March 20, 2013

kevad on käes / spring is here

Täna on see päev, mida ma olen niiiiii kannatamatult oodanud! Lõpuks ometi on KEVAD kohal. Ametlikult. Ega väljas jalutades otseselt aru küll ei saa, et kevad on. Samas on mul alati nii, et kui hinges ootan kevadet ja kui ta lõpuks kohal on, siis isegi õues tunudub kõik kuidagi kevadisem. Selline kevade lõhn tungib ninna!
Täna käisime Johannesega jalutamas. Õigemini läksime keskusesse asju ajama. Oi, kui külm ja tugev tuul õues oli. Tõeliselt jäine tuul. Aga mõnes tuulevaikses kohas, paistis päike peale ning nii palav hakkas. Saa siis sellest ilmast aru. Aga kevad on saabunud, see on selge! :) Ning otseloomulikult olen ma nüüd nii õnnelik. Ma ju jumaldan kevadet! Lilli, päikest, rohelist muru, tenniseid, kuiva asfaltteed, hommikust linnulaulu - kõik see on nii mõnus!
Igatahes, saime keskuses lõpuks ometi kõik asjad aetud. Need, mis praegu ajamist vajasid. Nüüd tuleb natuke oodata.
Koju tulles käisime oma lemmiksöögikohast läbi ning ostsime lõuna kaasa. Ma valisin seekord menüüst midagi sellist, mida ma varem polnud sealt võtnud: friikartulid, kana, sibularõngad ja külm karrikaste. Ma pole seda veel söönud, sest kõht polnud enne tühi...nüüd aga mõtlen, et võiks juba süüa küll.
Vaatasin natuke aega tagasi Pretty Little Liar'i hooaja viimase osa ära. No nii põnev oli! Nüüd ei jõua ära oodata, millal uus hooaeg algab!!!
Homme läheme tagasi Eestisse. Saame veel paar päeva puhata enne, kui mul ülikool ja Johannesel jälle töö algab.
 
Today is the day that I have been waiting for soooo long. Spring is finally here! Officially. When you are walking outside you can't really tell it's already spring. It's still snowy and cold. But at the same time I know in my heart that it's spring and that's why I already can smell it in the air :)
Jay and I went to the citycenter to run some errands. It's was so cold and windy outside. But when it was windless the sun made you feel so warm. Don't try to understand the spring weather! It's sneaky!
Surely, I am so happy and full of energy now that spring has arrived. I love flowers, sun, green grass, my converse, dry roads, birds singing in the morning - it's just wonderful!
Before heading back home we went to out favorite takeaway and ordered some lunch to take with us. I tried something that I hadn't had before: french fries, chicken, onion rolls and carry souce. I hope it's good. I will have it for lunch right now ;)
A bit time ago I watched Pretty Little Liar's last episode of this season. It was so intence and crazy and interesting! I am team TOBY for sure! :D I cannot wait till the next season starts!
We are going back to Estonia tomorrow. Then we can enjoy few more days till Jay must go back to work and I have to go back to university.
 
 
Ootan, mil metsaalune sinililledest siniseks muutub :)
 
 

No comments:

Post a Comment