Saturday, March 30, 2013

LOL ja palju muud!

Täna veetsin oma päeva Elisega! Meil oli nii tore! Alustuseks sõime frozen jogurtit, mis oli imehea! Siis jõime teed, sõime pitsat ja rääkisime juttu. Me polnud ju üle aasta aja näinud. Oli paljustki rääkida. Vaatasime ka kahte Miley Cyrus'i filmi - "So Undercover" ja "LOL". Mina olin mõlemaid enne näinud, aga siiski oli nii hea neid jälle vaadata! Mõlemad on minu meelest nii armsad ja lihtsad filmid! Mulle on Miley alati meeldinud. Nii laulja kui ka näitlejana. Pärast filmide vaatamist oli kell juba nii palju ning otsustasime minna Vapianosse sööma, enne kui Elise taas koju pidi minema. Tore oli teda üle pika aja näha ning koos lõbusalt aega veeta! 

"LOL" film oli nii armas. Ma polnud ammu sellist lihtsat ja noortepärast romatilist flmi vaadanud. Igatsen nüüd Johannest veel enam. Tahan, et ta juba koju tuleks!!!
                                   

No comments:

Post a Comment